quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 08. 28. csütörtök
  -  Ágoston
Makó

A régi lelkesedéssel vág az új esztendőbe a Glorius

2021. január 19.

A 2020-as év a turizmus szereplőinek különösen nehéz időszak volt, amely bővelkedett kihívásokban, de új tapasztalásokban és ötletekben sem volt hiány. A hullámzó időszakot összességében pozitívan zárta a Grand Hotel Glorius és a jövőbe is igyekszik optimistán tekinteni Csábi Mihály igazgató.

– Számos nehézséget éltünk meg tavaly március óta a koronavírus járvány miatt. Egy teljesen új és ismeretlen helyzetbe kerültünk, amelyet kezelnünk kellett, és ami a legfontosabb, túlélni. Amellett, hogy ez megvalósult, nagyon sokat tanultunk a nehézségekből egyénileg és közösségi szinten is – vont mérleget Csábi Mihály. A direktor szerint a változások még inkább egybekovácsolták a Glorius csapatát, mert a nehéz periódusokban vállvetve küzdöttek és együtt kerestek jó és praktikus megoldásokat.

Természetesen az igazgató nem titkolja, bár örömből 2020-ban kevesebb jutott, mint a korábbi esztendőkben, de a Grand Hotel Glorius mégis szerencsésnek mondhatja magát. – Rájöttünk, hogy amit korábban hátránynak véltünk, most előnyt jelent. Egy biztonságos, vidéki kisvárosban működünk a legnagyobb szállásadóként, de mégis egy kisebb szállodai kapacitással, amit hatékonyabban tudtunk fenntartani az erőforrások optimalizálásának köszönhetően. Így valósulhatott meg, hogy nyáron gyakran teltházzal üzemeltünk és átszervezésekkel, de a második őszi Covid hullámot követően képesek voltunk megtartani a dolgozóinkat is – értékelt a Glorius első embere, aki szerint kihozták a tavalyi évből azt, amit lehetett. Ügyeltek a mentális egészség megőrzésére, ezen felül pedig nem csak sokat tanultak, de új ötleteket is megvalósítottak, amelyből többet továbbra is meg szeretnének tartani. – Nagyon kedvező fogadtatásra talált az ebéd menü kiszállításos lehetősége, illetve a karácsonyi és szilveszteri ételajánlataink is. Az új chefünknek köszönhetően a megújult étel- és italválaszték is gyorsan népszerűvé vált. Ugyancsak pozitív előjellel zárt az esküvői szezonunk; hét hétvége alatt tíz ceremóniát és lakodalmat bonyolítottunk le és már most nagyon fogynak a szabad nyári-őszi időpontjaink a 2021-es évre – avatott be Csábi Mihály.

A Grand Hotel Glorius az előírásokat betartva, jelenleg csak üzleti vendégeket fogad, akikből nem sokan, de érkeznek a városba. Ennek köszönhetően hétköznapokon erősebb a szálloda forgalma, mint hétvégenként, de bíznak abban, hogy a tavasszal remélt enyhítések pozitív változásokat hoznak a szektor, így a Hagymatikum és a hotel életében is. A Glorius csapata a meghozott kormányzati intézkedéseknek és különösen saját tulajdonosi köre támogatásának és bizalmának köszönhetően, felkészülten várja a szezon nyitását és a biztonságos, szép élményekkel teli esztendőt.