quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Promenad.hu archívum

Vásárhelyi nő vállalkozása lett Dánia legkreatívabb cége

2020. november 25.

A vásárhelyi Dobsa Beáta dániai kalandja egy fél éves iskolalátogatással kezdődött, most pedig Ő képviseli az északi országot a világ legkreatívabb vállalkozások versenyén. Kitartás, kreativitás, kalandvágy, és egy zseniális ötlet. Ennyi kellett a volt bethlenes diáknak a sikerhez.

Hogyan kerültél Dániába?

11. osztályos koromban voltam először Dániában. A Bethlenben tanultam és az egyik osztálytársam testvére mesélt a lehetőségről, hogy ki lehet menni Dániába tanulni egy fél évre ösztöndíjjal. Mindig is kalandvágyó voltam és megragadtam az alkalmat, hogy valami újat próbáljak ki. Három osztálytársammal együtt mentem ki és én végül egy egész évet töltöttem a bentlakásos suliban, ahol többek között zenét, sportot, művészeteket, dán kultúrát és stb-t tanultunk. Nagyon megtetszett Dánia és a gimnázium után egyenesen kiköltöztem.

Óriási sikert értetek el! Mivel vívtátok ki Dánia elismerését?

2018-ban a mesterképzést csináltam kint Dániában, International Business Economics-öt tanultam és annak keretén belül Malajziában csináltam a szakmai gyakorlatomat. Először voltam Ázsiában és nagyon tetszett, illetve nagyon szerettem volna több helyre elmenni, viszont nem akartam egyedül utazni. Volt több útitárs kereső app, amit kipróbáltam, de kivétel nélkül mindegyiken pasiktól kaptak csak üzenetet (nem is keveset) és gondolhatod, hogy nem pont útitársat kerestek. Végül egyedül utaztam el Szingapúrba és Balira és rengeteg lánnyal találkoztam az úton, akik ugyanerre panaszkodtak. Akkor jöttem rá, hogy nem vagyok egyedül és hogy szükség van egy appra és közösségre, ahol nők egymással tudnak utazni vagy csak időt tölteni különböző helyeken.

Vásárhelyi nő vállalkozása lett Dánia legkreatívabb cége 3

Mennyi munka volt vele, mennyi időt vett igénybe a fejlesztés?

Mindig is tudtam, hogy vállalkozást kezdeni nem piskóta és tényleg nem az. Rengeteg munkám van benne, de azt hozzá kell tenni, hogy imádok is rajta dolgozni. Végre megtaláltam azt, amivel bárhol bármikor foglalkozok és ez nagyon boldoggá tesz. Illetve az is, hogy ezzel majd nők millióinak segítek, hogy bátran utazzanak.

A fejlesztés 3-4 hónapot vett igénybe az elejétől a végéig, de a verzió, ami most Google Play-en és App Store-on elérhető, az csak a prototípus. Ezt jelenleg újratervezzük és tovább fejlesztjük. Az új, friss verziónak új neve is lesz: Tripful.

Vásárhelyi nő vállalkozása lett Dánia legkreatívabb cége 1

Kiknek szól ez az alkalmazás?

Az app nőknek lett fejlesztve, mert nekünk, nőknek bonyolultabb és kevésbé biztonságos utazni a nagyvilágban, mint a férfiaknak, főleg egyedül. Saját tapasztalataim és több száz nővel való beszélgetés után elég pontosan meg lehet mondani, hogy hol a piaci rés. A jelenlegi útitárs kereső appok elég sok esetben társkereső appként vannak használva, tehát a mi célunk az, hogy egy közösséget alakítsunk ki és egy appot fejlesszünk ki, ami kifejezetten nőknek van tervezve.

Mi az a Creative Business Cup? Mit jelent ennek a megnyerése?

A Creative Business Cup egy éves verseny, amin több, mint 70 ország legkreatívabb cégei versenyeznek. Mi ennek a dán verzióját nyertük meg, ergo mi lettünk Dánia legkreatívabb vállalkozása idén és ezáltal mi fogjuk Dániát képviselni a jövőre megrendezendő világversenyen. Ez hatalmas elismerés és nagyon boldogok vagyunk.

Vásárhelyi nő vállalkozása lett Dánia legkreatívabb cége 2

Mik a jövőbeli célok?

Egy célunk van: hogy nők millióit ösztönözzük és segítsük, hogy minél többet fedezzenek fel ebből a fantasztikus világból, ahol élünk. Hiszünk abban, hogy minél többet lát az ember a világból, annál jobban ismeri meg magát, annál jobban megnyílnak előtte új, eddig ismeretlen univerzumok és ezáltal képes megtalálni, hogy mire hivatott az életben. Legalábbis velem így történt.

Gratulálunk, és további sok sikert kívánunk!