quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 27. csütörtök
  -  Ákos, Bátor
Vásárhely24.com archívum

2021 tavaszán indul a szegedi remíz építése a Tram-train-hez

2020. november 23.

Kanda Imre a hódmezővásárhelyi tram-train beruházás projektvezető mérnöke a Rádió7-nek elmondta, hogy az építkezés a jövő tavasszal kezdődhet el. Hozzátette, a 2300 négyzetméteres csarnok mintegy 700 négyzetméterén irodák és kommunális helyiségek lesznek, 1500 négyzetméteren pedig a remíz szerelőcsarnoka kap helyet.

Közlése szerint az első tram-train jármű három darabban érkezik Magyarországra még a szegedi remíz elkészülte előtt, így azt Szentesen szereik majd össze. Kanda Imre erről részletesen így nyilatkozott: „Három modulból áll. Ezeket majd Szentesen fogják összeszerelni, ezeket a modulokat összetolni, összekapcsolni, illetve azokat a villamos-vezérlő rendszereket feléleszteni, ezek szoftveresen élesztődnek fel, amelyekkel azután a jármű egy hatósági szemlére mehet, ha ott a hatósági vizsgálati szempontoknak megfelel, akkor pedig elkezdheti a tartampróbát.”

 

forrás radio7.hu, borítókép illusztráció