Meleg esküvőkhöz íratnának reklámszlogeneket gyerekekkel

Schittl Eszter, a CitzenGO magyarországi kampányfőnöke a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában úgy fogalmazott, „sok sebből vérzik” az a foglalkozásterv, amelyet már a mesekönyv előszavában ajánlanak.
Szerinte ezzel a gyerekeket a szülők háta mögött befolyásolják, holott a szülő a gyermek elsődleges nevelője.
Elmondta, készülnek javaslatok szülőktől és családszervezetektől, például a Nagycsaládosok Országos Egyesülete is adott be javaslatot a kormánynak arról, hogyan kellene biztosítani, hogy ilyen könyv ne kerülhessen a gyermekekhez a szülő tudta nélkül.
Schittl Eszter szerint a foglalkozásajánló szembefordítja egymással a gyerekeket és a szülőket. A gyermekek védtelenek a befolyásolással szemben, az ajánló egyik feladata alapján például homoszexuális esküvőhöz kellett reklámfilmet készíteniük.
„Társadalmilag elfogadott, hogy a médiában megjelenő tartalmakat korhatárral látják el, fontos lenne leszögezni, hogy amelyben homoszexuális és transzgender-ideológia van, azt is korosztályos karikával kell ellátni” – mondta.
forrás hirado.hu, borítókép illusztráció