quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 17. csütörtök
  -  Rudolf
Vásárhely24.com archívum

Új imázsfilmmel népszerűsíti a fővárost a Magyar Turisztikai Ügynökség

2020. június 26.

A film különlegessége, hogy egy éven át készült, így tavaszi, nyári, őszi és téli jelenetek is szerepelnek benne. Ezzel is azt az üzenetet erősítve, hogy Budapest négy évszakos úti cél, egy olyan, könnyen megközelíthető európai desztináció, ahova érdemes visszatérni, mert teli van egyedi élményekkel az év minden szakában.

Mindenkinek tartogat valamit, meglepetéseket, váratlan kalandokat, új színeket.

A Spice of Europe kampánysorozat már korábban is megmutatta, milyen sok különböző arca van a magyar fővárosnak, az előző kampányfilmekben a változatos látnivalók, a kulturális és művészeti sokszínűség, a magas minőségű szolgáltatások és vendéglátás mind megjelentek már.

A mostani, negyedik Spice of Europe imázsfilm egyedi képi világgal, fiatalos lendülettel mutatja be a magyar főváros hangulatát. Az imázsfilmben a Városligeti műjégpálya és a karácsonyi díszkivilágítású Andrássy út ugyanúgy megjelenik, mint a nyári délutánok hangulata.

A filmben több szereplő szemszögéből ismerhetjük meg a várost, akik budapestiek, valóban itt élő emberek.

A filmben találkozhatunk sportolókkal, festő-, tánc-, szobrász és tetoválóművésszel, Rubik-kocka kirakó világbajnokkal, artistával és még borbéllyal is. Szerepel benne például Hosszú Katinka és Széll Tamás is.

A mostani kampány célcsoportja a fiatal korosztály, az élménykereső családok és a kulturális utazók, akik elsősorban az online térben találkozhatnak a hirdetésekkel és a filmmel. Az első időszakban Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában és Izraelben népszerűsíti Budapestet az MTÜ, a célországok köre azonban később bővülhet.

Az MTÜ legfontosabb célja a kampánnyal, hogy újraindítsa a magyar gazdaság sikerágazatát, a turizmust. Június 1-én ezért indult el az első, belföldi forgalomélénkítő kampány, amelyet a Budapest csodáit a belföldi közönség számára fókuszba állító kampány követett. A határnyitásokkal párhuzamosan indulnak a külföldi aktivitások, melyeknek része a Budapest – Spice of Europe kampány is.

(Forrás: hirado.hu; Borítókép: illusztráció)