quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Promenad.hu archívum

Rendkívüli szabályokat vezet be a Főtáv a nyárra

2020. május 14.

Rendkívüli szabályokat vezet be a koronavírus-járvány miatt a Főtáv a nyári karbantartásokra – közölte a társaság csütörtökön.

A pénteken kezdődő, nyári karbantartási időszakban a társaság biztosítja az ingatlanok fűtési rendszerének karbantartás vagy felújítás miatt szükséges víztelenítését és visszatöltését, de ezek végrehajtása speciális szabályok szerint történik.

Az ürítéseket csak augusztus 1-ig végzi el a cég, és a szolgáltatás a szabad kapacitás függvényében rendelhető. „Az Ürítés/keringtetés leállítás megrendelőlap személyes, helyszíni átvételére nem lesz lehetőség” – írták.

A szolgáltatást a regisztrált képviselők a Főtáv internetes ügyfélszolgálatán is igényelhetik, emellett az kérhető a +36 1 700 7000-es telefonszámon, a kitöltött megrendelőlap elküldhető a [email protected] e-mail címre, a +36 1 2061545-ös fax számra vagy a 1509 Bp., Pf. 9. postacímre, illetve, leadható lesz a személyes ügyfélszolgálati irodákban, amennyiben lehetőség nyílik azok újranyitására.

Megjegyezték: telefonos megrendelés esetén is szükséges a kitöltött és aláírt nyomtatvány megküldése a munkavégzés megkezdése előtt. A Főtáv munkatársai minden megrendelés esetében telefonon felveszik a kapcsolatot a megrendelővel és egyeztetik a munkálat időpontját, ezért azt kérik, hogy a megrendelők a lakók tájékoztatása előtt várják meg az időpont-egyeztetést.

Hozzátették: a rendkívüli helyzetben előfordulhat, hogy az időpont-egyeztetés során munkatársaik a megszokottnál tágabb időintervallumot tudnak csak megadni a megrendelés teljesítésére.

A speciális nyári karbantartási eljárásrend szerint rendkívüli esetben – pl. tömegesen jelentkező hibaelhárítás, pl. csőtörések – a társaság a „már előre egyeztetett nem havária jellegű munkavégzések időpontját elhalaszthatja, illetve a beérkező megrendeléseket a szabad kapacitás függvényében elutasíthatja” – olvasható a közleményben.