Rendszerező tippek a dolgozósarokba

Akik íróasztal mellett dolgoznak, felismerhették már, hogy sokkal könnyebb egy átláthatóbb, rendszerezett dolgozósarokban, mint egy káoszos íróasztal mellett végezni a napi munkát. Vannak, akik nem használnak megfelelő rendszerezési eszközöket, így ha kell valami hirtelen, akkor sok idő elmegy azzal, hogy keresgetik a használati eszközöket, a papírokat, a borítékot vagy a tollaikat.
A Pinterest kínálatából olyan ölteteket hoztam, melyek könnyen megvalósíthatóak és támogatják a napi munkánkat.
1, képkeret újragondolva
2, helytakarékos fali rekeszek
3, fiókrendezés felsőfokon
4, kis terek, nagy ötletek
Érdemes időt szakítani a praktikus dolgozósarok kialakítására, hiszen sokkal könnyebb egy rendszerezett, átlátható helyen napi nyolc órában aktívan, inspiráltan tevékenykedni.
Képek: Pinterest