quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 06. 07. szombat
  -  Róbert
Vásárhely24.com archívum

Megalapozatlan információk terjednek Vásárhelyen a Tram-train beruházásról

2019. szeptember 19.

Mucsi László kiemelte, a hatóságok által engedélyezett tervek, és maga a kivitelezés is kimondottan azt célozzák, hogy a két szomszédos város központját átszállás nélkül lehessen megközelíteni a villamosvasúton.

„Teljesen felesleges lett volna és pénzkidobás egy olyan szerelvény tenderét kiírni, amely azt hozza magával, hogy Szegeden a jó állapotban lévő rendszert át kelljen építeni. Ezért a közbeszerzés úgy lett kiírva, hogy a szegedi paraméterek maximálisan figyelembe lettek véve, a megajánlott Stadler-típusú szerelvény ezeket tudja. Mint ahogy mindig mondtuk, a rendszernek az a lényege, hogy belvárostól-belvárosig átszállás nélkül lehessen közlekedni. Ez természetesen továbbra is így van a tervekben.”- fogalmazott Mucsi László.

Forrás: radio7.hu, borítókép archív