quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Vásárhely24.com archívum

Magyar cég a nemzetközi divat-tech csúcsán – Újabb díjjal gazdagodott Londonban a szegedi Antavo Loyalty

2019. június 11.

„A LuisaViaRomával egy élmény együtt dolgozni, mert nyitottak az ötleteinkre, és bátran belevágnak abba, amit javaslunk. Az is pozitívum, hogy behatóan segíteni tudjuk a szervezetet – a kontaktszemélyünk még kampánymenedzserként kezdte, és most ő vezeti a digitális divíziót.” – mesélte Kecsmár Attila, az Antavo egyik társalapítója és ügyvezetője.

A Drapers mint kiadvány, 1887 óta tudósít a divatszektorról, és ma már a „divat bibliájaként” is emlegetik. A Drapers Digital Festivalt pedig kifejezetten azzal a céllal hozták létre, hogy az iparágat megújító technológiákat a figyelem középpontjába helyezzék. Idén összesen 14 kategóriában indulhattak a vállalatok, a zsűri tagjait pedig olyan elismert szakértők tették ki, mint Maureen McDonagh, a Facebook kereskedelmi részlegének vezetője.

Az esettanulmány, melynek köszönhetően az Antavo színpadra állhatott Londonban, a LuisaViaRoma hűségprogramjának eredményeit részletezte. A sikerek között szerepel, hogy az olasz divatcég a program elindításának első évében több, mint 10 millió eurós bevételnövekedést könyvelhetett el, míg az oldallátogatások száma 1 millióval nőtt. A zsűri külön dicsérettel illette az együttműködést meghatározó kristálytiszta elképzelést, bátor hozzáállást és a kiváló eredményeket.

A Drapers Digital Awards nem az első gála, ahol sikert ért el az Antavo. 2019 szeptemberében átvehették az online üzleti világ Oszkár-díjának számító eCommerce Awards for Excellence-t, míg idén januárban ők vihették haza a magyarországi Év Irodája díjat, kisvállalati kategóriában.

„Az új iroda igazi csapatmunka volt, és remek érzés látni, hogy idáig eljutottunk. A régi irodánkban már a raktárban és a teraszon is meetingeket tartottunk, és tudtuk, hogy költöznünk kell. Ez a hely régen egy egyterű romkocsma volt, és a mi terveink alapján készítette el a tulajdonos az átalakítást. Hétvégenként és esténként a dizájnt rajzoltam, míg a csapattal együtt hegesztettük a betűket, válogattuk a képeket, és készítettük el a kiegészítőket. A belsőépítészek versenyén ez a hozzáállás és költséghatékonyság valóban kitűnt a mezőnyből.” – emlékezett vissza Kecsmár Attila.

Az Antavot még 2012-ben alapította négy fiatal Londonban, és egy kezdeti sikeres termék után, a tech ökoszisztéma változására reagálva, egy másik területre váltottak. 2016-ban debütáltak az új hűségprogram-alapú termékükkel, és azóta a cég háromszorosára nőtt. Ehhez €1.3m értékű befektetést is bevontak a lengyel központú, B2B technológiákra fókuszáló Innovation Nesttől, de a Vatera egyik első befektetője, az iEurope Capital, a Microsoft vezetője, Chris Mattheisen, és a volt amerikai nagykövet, Colleen Bell is befektetők a cégben.

Az Antavo kultúrájában nagy szerepet játszik a nemzetköziség: a több, mint 20 ügyfél között csupán egy magyar cég található, a csapatban pedig 6 különböző nemzetiségű kolléga dolgozik – ráadásul most szeptemberre szerveznek egy nemzetközi jelentőségű konferenciát, ahol CRM világ színe-java képviselteti magát.

Az Antavo a divat iparból számtalan céget szolgál ki – köztük a Jimmy Jazzt, az amerikai cipőboltláncot, amely 130 üzlettel rendelkezik. A divat vonzáskörzetén kívülről is érkeznek ügyfelek, mint például a Toys”R”Us, a Pepsi vagy az Elefant.

Az Antavo rendezi meg amúgy a Customer Loyalty Summit Europe 2019-et szeptemberben, ami egy Európára fókuszáló konferencia vásárlói hűség témában. A hűségkonferenciára az Antavo Európa minden pontjáról hív elismert szakértőket, valamint az ügyfélkörük is képviseltetni fogja magát.

(Borítókép: A díj: A boldogság pillanata. A színpadon Rohini Contractor, az Antavo tanácsadója, és Jess Mizerak, a cég nemzetközi üzletkötője. További képek: Antavo új, loft-hatású irodája Szeged belvárosában.; Forrás: Kecsmár Zsuzsa, Társalapító, Marketing Vezető Antavo Loyalty Management Platform)