quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Promenad.hu archívum

Aranyné Bajnóczi Andrea: friss, ízletes zöldséggel-gyümölccsel a vásárhelyiek egészségéért!

2019. május 18.

A hódmezővásárhelyi Aranyné Bajnóczy Andrea és családja immár tíz éve foglalkozik zöldségek és gyümölcsök viszonteladásával. Az Arany zöldséges- és gyümölcsbolt egy véletlennek köszönhetően jött létre, azóta viszont nemcsak a városban, hanem a környéken is szárnyal.

Mikor és hogyan jött létre a zöldség-gyümölcs boltjuk?

Tíz évvel ezelőtt egy véletlennek köszönhetően hoztuk létre Hódmezővásárhelyen, – a Kertvárosban – az első zöldség-gyümölcs boltunkat. Akkoriban már több éve volt annak, hogy varrónőként tevékenykedtem és egy ruhajavító üzletet üzemeltettem. A szomszédságban pedig egy zöldség-gyümölcs bolt működött, ami aztán egyik napról a másikra megszűnt, a környékbeliek pedig mindezt rövid időn belül hiányolni kezdték. Így a férjemmel kaptunk hát az alkalmon, átalakítottuk a ruhajavító szalonom egy részét, és megnyitottuk az első, apró kis zöldség-gyümölcs boltunkat. Az ötlet kétségtelenül spontán volt. Első körben a jelentkező hiányt, másodkörben pedig a már meglévő fizetéseinket szerettük volna ezzel a lehetőséggel kiegészíteni. Míg végül mind a ketten oly annyira megszerettük magát a tevékenységet és annak minden velejáróját, hogy lassan, de biztosan elkezdtük egy fokkal, majd még eggyel magasabbra emelni, minek köszönhetően ma már három üzlettel büszkélkedhetünk. Mindezek után a vállalkozás a fiunk felnőtté válásával abszolút családivá nőtte ki magát.

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 1

Mi a mottójuk?

Mottónk a mai napig a „Jót, jó áron!” címszó alatt fut. Ugyanis rendkívül fontosnak találjuk azt, hogy olyan élelmiszert adjunk el, amit mi magunk is megvennénk és jóízűen elfogyasztanánk. Ehhez persze meg kellett találnunk azokat a termelőket, akik hasonlóképp gondolkodnak efelől. Szerencsénkre sikerült! Kijelenthetem, hogy a környék legmesésebb és legodaadóbb termelőitől szerezhetjük be az árut, akik hajlandóak voltak bennünket beavatni a termelés részleteibe is, sőt a szerződéskötéskor mi magunk is megtekinthettük a férjemmel azokat a helyeket, ahol, és ahogyan ezeket a zöldségeket és gyümölcsöket megtermesztik. A külföldről behozott áruink pedig szinten immár tíz éve egy azon nagykereskedésből valók. Vagyis, szinte minden féle-fajta darabunk pontosan visszavezethető oda, ahonnan és akitől származik.

Mennyire elégedettek a kereslettel, és mi a helyzet a konkurenciával?

Örömmel jelentem, hogy elégedettek vagyunk a kereslettel, minek köszönhetően három üzletet üzemeltethetünk itt, Hódmezővásárhelyen. Ami mellett a környékbeli piacokon is rendszerint megjelenünk. Időbe telt ugyan, míg a város mind a három területén bizalmat szavaztak nekünk az emberek, de azt gondolom, hogy igen is megérte mindezt kivárni! Mindez olykor komoly terheket ró ránk, viszont az állandó beruházás elengedhetetlen a fejlődéshez. Jelenleg a család minden tagja, tehát a férjem és a fiam is főállásban foglalkozik azzal, hogy a felépített rendszer továbbra is jó minőségben meg tudjon maradni működőképesnek. Fontos kiemelnem, hogy jelenleg nyolc kiváló alkalmazottunk van, akik kiegészítenek mindebben minket. És hazudnék, ha azt mondanám, hogy könnyű a lavírozás a konkurenciával szemben, mert nem az. Legtöbbjük ugyanis arra hajt, hogy minél többet, minél alacsonyabb áron értékesítsen. A minőségre pedig messze nem fektetnek akkora hangsúlyt, mint mi. Nálunk pedig ez az, ami még mindig sokkal elsődlegesebb.

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 2

Mi a siker titka?

Közhely ugyan, de véleményem szerint a siker titka nem más, mint mindent megadni és megtenni a vásárlóért. Éppen ezért azok, akinek munkát adunk és mi magunk is igyekszünk tágítani a tudásunkat a zöldségek és gyümölcsök világát illetően. Avagy nem ritka, hogy utána olvasunk és tanulmányozzuk egyes termékeink hatásait, elkészítési és felhasználási módjukat annak érdekében, hogy a vevőinkben felmerülő kérdésekre az eladás során választ tudjunk adni. Illetve azt gondolom, hogy a siker egy másik nagyon fontos kulcsa az az a mód, ahogyan és amilyen formában mi kínáljuk azt az adott terméket Rendkívül fontos, hogy tulajdonképpen hogyan is tálaljuk üzleteinkben az árut. Legyen szó színekről, ízekről, akciókról.

Tapasztalatai szerint a hódmezővásárhelyiek zöldség-gyümölcs kedvelő emberek?

Igen, a tapasztalatok azt mutatják, hogy a vásárhelyiek körében is egyre inkább fontos az egészséges táplálkozás, ezáltal pedig a megfelelő mennyiségű és minőségű zöldség és gyümölcs bevitel. Ez az elmúlt években ténylegesen nőt.

Tudomásom szerint örömmel támogatnak minden jótékony, a környezetünkben élők szebbé és boldogabbá tételére szolgáló eseményt.

Így igaz, több alkalommal tűntünk fel támogatóként egy-egy jótékonysági rendezvényen, és adtunk ajándékba zöldséget, gyümölcsöt vagy éppen fenyőfát. Merthogy a tevékenységünk a karácsonyi szezonban a fenyőfa árusításával rendszerint bővül. Örömmel segítettük már például a Szeretem Vásárhelyt Egyesület vagy a Kriko Gym munkáját, de a Nyugdíjas Lakóparknak és a Hajléktalanszállónak is ajándékoztunk már termékeinkből.

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 3

Terveik között szerepel-e a fejlesztés és a terjeszkedés? Illetve milyen céljaik vannak?

Egyelőre egyetlen célunk van, mégpedig megtartani azt a szintet, ahol jelenleg állunk és átadni a fiunknak ezt úgy, hogy aztán ő sikeresen és könnyedén, a saját ízlésére formálva tudja ezt tovább fejleszteni úgy, hogy a vásárlói igények ne sérüljenek.

Aranyné Bajnóczi Andrea kétségtelenül a legodaadóbb és legszerethetőbb zöldség-gyümölcs árusok sorait erősíti. Munkáját mérhetetlen szenvedély és szeretet jellemzi. Rendkívül precíz és szemmel jól láthatóan szívvel-lélekkel űzi mindezt azért, hogy a vevők minden nap elégedettek legyenek.

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 4

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 5

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 6

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 7

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 8

Nos Kedves Olvasók, én ezúton ajánlom bátran, hogy térjenek be a hódmezővásárhelyi Arany zöldség-és gyümölcsboltba, ahol mennyei, friss, finom és minőségben is garantált termékeket kaphatóak.

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 9

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 10

Aranyné Bajnóczi Andrea: célunk nem más, mint a friss, ízletes zöldség és gyümölcs jó áron való eladása 11

Fotó: Gémes Sándor