A Toyota Kovács a Szegedi Nemzeti Színház új támogatója

Kovács Péter elmondta, a Toyota egyre nagyobb népszerűségnek örvend, dinamikusan növekszik a vásárlóigény, és bíznak abban, hogy gyümölcsöző együttműködés alakul ki a márka és az intézmény között.
Kovács Ákos, a Toyota Kovács márkaigazgatója elmondta, rendkívül inspiráló támogatóként csatlakozni a Szegedi Nemzeti Színházhoz. A kultúra támogatása minden történelmi korban tradíció volt, mostanra azonban egyre nagyobb kihívást jelent. Sosem volt még akkora szükség színházra, mint napjainkban, a digitális korban, ezért hosszú távon szeretnék fenntartani az együttműködést.
Barnák László főigazgató kitért arra, hogy a kultúra valóban támogatásra szorul. A Szegedi Nemzeti Színház az arculatváltással és az új műsorpolitikával elindult egy presztízsemelkedő úton, és fontos állomás, hogy a Toyota Kovács a színház mellé állt, hiszen azon túl, hogy autókat biztosít, ezzel segítve, biztonságossá téve a napi munkavégzést, azt is jelzi, hogy érdemes jelen lenni a teátrum életében.
A főigazgató megköszönte az önkormányzat támogatását, amelyből a mikrobuszt sikerült beszerezni, a furgon pedig a tavalyi TAO bevételből. A harmadik, C-HR Hybrid típusú gépjárművet pedig hosszú távú marketingmegállapodás keretében bocsátotta rendelkezésre az autóház.
(Forrás: Szegedi Nemzeti Színház)