quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 17. csütörtök
  -  Rudolf
Vásárhely24.com archívum

Rekordforgalmat ért el karácsonykor a Bónusz Brigád

2019. január 27.

A cég közleménye szerint a legnagyobb növekedés az élmény és belföldi utazás kategóriában volt, miközben nagyot nőtt az étel-ital és a külföldi út kategória is.

A közlemény idézi Kaprinay Zoltánt, a Bónusz Brigád alapítóját, aki elmondta: a decemberi vásárlók közel fele, 46 százaléka jelölte be a kiválasztott bónuszon, hogy ajándékba szánja. Az élmény nagyobb ajándék egy tárgynál, ráadásul az élményt gyakran közösen használja fel az ajándékozó és az ajándékozott – mondta Kaprinay Zoltán. A legnépszerűbb három bónusz tavaly decemberben a 3D minigolfozás, a wellness budapesti kilátással és 8D mozi voltak.

Az elmúlt két év közötti eltérés inkább volumenben látható: 2018-ban 30 százalékkal nőtt a kosárérték, ennek eredményeképp 2018 decemberében a Bónusz Brigád fennállása óta a legnagyobb értékben adott el bónuszokat. Az év utolsó hónapjában 74 ezer bónuszt adtak el. A tájékoztatás szerint az oldal rekordvásárlója egy hónap alatt 29 dolgot tett a kosarába, a legnagyobb értékben vásárló pedig közel félmillió forintos kosárértéket tudhat magáénak.

A GKI Digital korábban közölt kutatása szerint az internetes kuponos oldalakon az átlagos kosárérték az elmúlt években közel négyszeresére nőtt: míg 8 éve átlagosan 3300 forintot költöttek egy vásárlás alkalmával a legnagyobb bónuszos-kuponos oldalon, addig tavaly már közel 12 ezer forintért vettek szolgáltatást, élményt vagy terméket az emberek. A felmérés adatai alapján vásárláskor a legfontosabb szempont az ajánlat ára: 74 százalék dönt ez alapján. A fiatal, 18-29 éves korosztály körében az ár még meghatározóbb: 85 százalékuknál ez a döntő.

Arra a kérdésre, hogy miért szeretnek a kuponos oldalon vásárolni, 67 százalék azt válaszolta: mert így a legjobb áron jut minőségi élményekhez, 33 százalék szerint így új dolgokat próbálhat ki, 28 százalék pedig bízik az itt kínált termékekben és szolgáltatásokban.

A GKI Digital adatai szerint azoknak a magyaroknak száma, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,2 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak – közölték.

A Bónusz Brigád tavaly az előrejelzések szerint több mint 4 milliárd forint forgalmat ért el, míg a magyarországi teljes bónuszos/kuponos közvetített forgalom elérte a 13 milliárd forintot.

(Borítókép: illusztráció, forrás: Pixabay.com)