quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Vásárhely24.com archívum

Nőtt az IKEA Magyarország árbevétele a 2018-as pénzügyi évben

2019. január 16.

Tájékoztatásuk szerint a budapesti, budaörsi és soroksári IKEA áruházakban 6,6 millió látogató fordult meg, 1,1 millióval többen, mint a 2017-es pénzügyi évben, a vásárlók száma 600 ezerrel 3,7 millióra emelkedett. Az elmúlt öt pénzügyi évben árbevételét összesen 82 százalékkal növelte a Magyarországon piacvezető lakberendezési áruházlánc – tették hozzá.

Közölték: mintegy 33,8 millió terméket vásároltak a lakberendezési vállalattól, az átlagos vásárlás értéke 19 045 forintra nőtt, a korábbi 18 300 forintról.

Az IKEA weboldalát 27 millió alkalommal böngészték. Az online értékesítés 2,5 milliárd forintos árbevételt eredményezett, 460 200 termék vásároltak, egy online vásárlás átlagos értéke 124 870 forint volt. A vásárlók fele élt a házhozszállítás lehetőségével, míg a rendelések másik felét az áruházakban vették át. A leggyakrabban többek között Székesfehérvárról, Budapestről, Dunakesziről, Sopronból, Kecskemétről rendeltek online – írták.

Kiemelték, hogy a vállalat Magyarországon közel 1100 embert foglalkoztatott a 2018-as pénzügyi évben.

A vállalat idén áruházi és online szolgáltatásait, főként a csomagküldést, házhozszállítást és összeszerelést fejlesztené annak érdekében, hogy még inkább alkalmazkodjon a vásárlók igényeihez és elvárásaihoz.

Az IKEA vásárlói körülbelül két havonta látogatnak el az áruházakba, a magyar otthonok háromnegyedében megtalálható valamilyen IKEA termék – közölte a cég.

(Borítókép: illusztráció, forrás: Pixabay.com)