quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Promenad.hu archívum

Digitális fejlesztésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium

2018. december 03.

A hódmezővásárhelyi Bethlen Gábor Református Gimnázium új digitális eszközökkel gazdagodott.

A rövid időn belül véghez vitt fejlesztésekről Hódiné Földesi Sára, az intézmény vezetője mesélt.

– A digitális fejlesztés, amely intézményünkben nemrégiben valósult meg, több eszköz beruházást foglal magában. Mobileszközökkel, tabletekkel, tanári számítógépekkel és digitális táblákkal bővült a rendszerünk, amely az oktatást ezáltal könnyebbé és egyszerűbbé teszi. Így aztán számos lehetőségünk nyílik a tudás átadására, a legkülönbözőbb módokon. Ehhez viszont az is hozzátartozik, hogy az egész hálózatot meg kellett újítanunk – kezdte a vezető.

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 1

Egyes eszközök ennek köszönhetően már használatban vannak, amelyekről a mai napon számolt be és tájékoztatott a Bethlen Gábor Református Gimnáziumában. Ennek során az igazgatónő azt is elmondta, hogy az eszközök tára többek között olyan mikroszkópokkal is bővült, amelyek csatlakoztathatóak ezekhez a technikai eszközökhöz.

– Azt gondolom, hogy a titok abban rejlik majd, hogy egyensúlyba hozzuk a hagyományos módszertanokat az új, digitális módszertanokkal. A felgyorsult világ és a legújabb generáció, amely ebben él, megköveteli az oktatástól mindezt. A cél tehát a felzárkózás – folytatta Hódiné Földesi Sára.

Az elektronikai eszközök a szó legnemesebb értelmében mobilisak, azaz könnyen elmozdíthatóak és felhasználhatóak az intézmény bármely részében az oktatás átadására és elsajátítására egyaránt.

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 2

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 3

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 4

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 5

– A roboteszközök beszerzése már járt egyfajta képzéssel a pedagógusaink irányába, ahol elsajátíthatták azok használatát. Tehát egy dolguk maradt, a gyakorlatba való beemelés, amely nem csak a kollégáiknak, hanem a társintézményeinkben dolgozóknak is egyaránt szól majd – mesélte az igazgatónő.

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 6

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 9

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 10

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 11

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 12

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 13

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 14

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 15

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 16

Digitális fejlődésen ment keresztül a Bethlen Gábor Református Gimnázium 17

 

Fotó: Gémes Sándor