Reagált az Alföldvíz a székkutasi ivóvízproblémára

Tegnap írtuk meg, ihatatlan kinézetű és állagú víz folyt a csapokból Székkutason a Mágocsi út ingatlanjainál. A szolgáltató kérdéseinkre az alábbi válaszokat adta:
Székkutason, a Mágocsi utcában meghibásodott a tűzcsap, ezért a cseréjét az Alföldvíz Zrt. szakemberei elvégezték. A munkáról a térségi rádió naponta több alkalommal tájékoztatta a hallgatóit és az is elhangzott, hogy a tűzcsap csere miatt vízhiány várható.
Arra a kérdésünkre, hogy a fogyasztók élhetnek-e kompenzációval, térítési lehetőséggel pedig ezt:
Az Alföldvíz Zrt. fogyasztói ilyen esetekben nem szoktak kártérítésért folyamodni, így társaságunk nem szokott kártérítést fizetni. Ebben az esetben azonban társaságunk természetesen jóváírja a felhasználó által kifolyatott víz értékét, azaz 156 forintot. Viszont kérjük a károsult felhasználót, hogy a jóváírás érdekében keresse fel az Alföldvíz valamelyik ügyfélszolgálati irodáját!
Megkérdeztük azt is, kívánják a kommunikáció rétegeit a jövőben bővíteni:
Az Alföldvíz Zrt a víziközmű-hálózaton történő munkálatokról eddig a térségi rádióban adott hírt, mely elegendőnek bizonyult és az információ eljutott a fogyasztókhoz.
A polgármesteri hivatal kérésére azonban társaságunk a továbbiakban a polgármesteri hivatal részére is elküldi az értesítést a tervezett, vízhiánnyal járó munkákról. A hivatal pedig a helyben szokásos módon értesítheti erről a lakosságot.