Minden vállalkozásnak egyedi recept kell a sikerhez

Egy cég manapság már nem kerülheti meg az online világot, azonban ez önmagában még nem elég a sikerhez – hangzott el kedden a vásárhelyi Digitális KKV Napon, aminek elsődleges témája a „virtuális kirakat” volt.
Hódmezővásárhelyre érkezett a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Modern Vállalkozások Program rendezvénysorozata, a Digitális KKV Nap, aminek a Ginkgo Hotel adott otthont kedden délelőtt.
A téma a webes megjelenés és az online marketing volt. Dr. Tráserné Oláh Zsuzsanna, a megyei kamara titkára lapunknak ismertette, a cél, hogy felhívják a vállalkozók figyelmét az internetes lehetőségeikre, és felfrissítsék az ismereteiket, mivel folyamatos változások, új trendek jellemzik a virtuális teret.
A rendezvényen Olajos Márk, a szegedi Four Creation Kft. ügyvezetője is előadást tartott. A PR és kommunikációs szakember elmondta, minden vállalkozásnak más, egyénre szabott receptre van szüksége a sikeres online marketinghez, ami függ magától a szolgáltatástól, a terméktől és az adott célcsoporttól is.
– Ez egy virtuális kirakat, ami láttat és képet ad, önmagában azonban nem elegendő. Csak akkor hatásos, ha van hozzá megfelelő szolgáltatás és értékesítő is – szögezte le Olajos Márk.
A hódmezővásárhelyi és a megyei viszonyokról elmondta: nincs nagy lemaradás a térségben az online marketinget illetően, azonban még bőven van hova fejlődni, és fontos tudni, hogy aki költ rá, annak előbb-utóbb valamilyen formában megtérül ez a befektetés.
A tanácsadás ingyenes volt, és közel ötvenen vettek részt azon.