quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 20. vasárnap
  -  Tivadar
Promenad.hu archívum

Minden vállalkozásnak egyedi recept kell a sikerhez

2018. szeptember 04.

Egy cég manapság már nem kerülheti meg az online világot, azonban ez önmagában még nem elég a sikerhez – hangzott el kedden a vásárhelyi Digitális KKV Napon, aminek elsődleges témája a „virtuális kirakat” volt.

Hódmezővásárhelyre érkezett a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Modern Vállalkozások Program rendezvénysorozata, a Digitális KKV Nap, aminek a Ginkgo Hotel adott otthont kedden délelőtt.

Kamara online marketing 9

A téma a webes megjelenés és az online marketing volt. Dr. Tráserné Oláh Zsuzsanna, a megyei kamara titkára lapunknak ismertette, a cél, hogy felhívják a vállalkozók figyelmét az internetes lehetőségeikre, és felfrissítsék az ismereteiket, mivel folyamatos változások, új trendek jellemzik a virtuális teret.

Kamara online marketing

A rendezvényen Olajos Márk, a szegedi Four Creation Kft. ügyvezetője is előadást tartott. A PR és kommunikációs szakember elmondta, minden vállalkozásnak más, egyénre szabott receptre van szüksége a sikeres online marketinghez, ami függ magától a szolgáltatástól, a terméktől és az adott célcsoporttól is.

Kamara online marketing 2

– Ez egy virtuális kirakat, ami láttat és képet ad, önmagában azonban nem elegendő. Csak akkor hatásos, ha van hozzá megfelelő szolgáltatás és értékesítő is – szögezte le Olajos Márk.

Kamara online marketing 10

A hódmezővásárhelyi és a megyei viszonyokról elmondta: nincs nagy lemaradás a térségben az online marketinget illetően, azonban még bőven van hova fejlődni, és fontos tudni, hogy aki költ rá, annak előbb-utóbb valamilyen formában megtérül ez a befektetés.

Kamara online marketing 3

A tanácsadás ingyenes volt, és közel ötvenen vettek részt azon.

Kamara online marketing 1 Kamara online marketing 5 Kamara online marketing 7