quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Vásárhely24.com archívum

Új áruházakat nyit és forgalma kétszámjegyű növekedésére számít az Auchan

2018. augusztus 23.

A Magyarországon 19 hipermarketet üzemeltető Auchan sikeresen nyitott a kisebb üzletformák felé, tavaly adták át első szupermarketjüket Szekszárdon, az idén áprilisban pedig első superstore formátumú üzletüket Budapest X. kerületében – mondta Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója az üzletlánc csütörtöki sajtótájékoztatóján. Közölte, ősszel Zalaegerszegen és Győrben nyitnak szupermarketet, Sopronban pedig újabb superstore koncepciójú áruházat.

Az Auchan bruttó forgalma a 18 benzinkúttal együtt 363,5 milliárd forint volt a 2017. április 1. és 2018. március 31. közötti üzleti évében, 3,7 százalékkal nőtt az előző évhez képest – ismertette Polgár Gergely, a társaság pénzügyi igazgatója.
A nettó forgalom 5,4 százalékkal 309,5 milliárd forintra nőtt. A vállalat adózott eredménye csaknem 6 százalékkal, 3,8 milliárd forintra emelkedett tavaly az előző évihez viszonyítva – jelezte a pénzügyi igazgató.
Polgár Gergely kiemelte, hogy a forgalom nem csak az új áruház nyitása miatt nőtt tavaly. A vásárlások száma is emelkedett, meghaladta a 43 milliót, ami csaknem 1 százalékos bővülés az előző évihez képest. Egy átlagos vásárlás 8379 forint volt az Auchan áruházaiban, ami 3 százalékkal több az egy évvel korábbinál.

Fejlesztésekre mintegy 10 milliárd forintot fordítottak tavaly, idén 10-12 milliárd forintot terveznek erre a célra – közölte.
Dominique Ducoux vezérigazgató elmondta, tavaly több területen, a hagyományos és az e-kereskedelemben is jelentős fejlesztéseket hajtott végre az áruházlánc. Idén folytatják a munkát az innováció és az új üzletformátumok területén.
Hangsúlyozta ugyanakkor, hogy a társaság továbbra is nagy hangsúlyt fektet a hagyományosan erős hipermarketekre, tovább fejlesztik ezek szolgáltatásait, ennek jegyében alakították át idén nyáron budaörsi áruházukat.

Folyamatosan bővíti az Auchan online áruházának lefedettségét is, amely jelenleg Budapest területén és a főváros agglomerációjában érhető el, és a tervek szerint fokozatosan kiterjesztik országos elérhetőségűre.
A vezérigazgató kiemelte a kőbányai superstore koncepciójú áruházban elindult click&collect szolgáltatást, amelynek keretében az üzletben átvehetők az online rendelt termékek is. Tervezik a szolgáltatás szélesebb körben történő bevezetését.

Dominique Ducoux kitért arra is, hogy a csaknem 7 ezer munkavállalót foglalkoztató vállalat fontos célkitűzése a munkatársak megtartása, ennek érdekében átfogó béremelést hajtottak végre 2017-re és 2018-ra vonatkozóan, ami 2 milliárd forintos költséget jelentett. Ezen felül további jóléti intézkedéseket hoztak, amelyek több mint félmilliárd forint kiadással jártak.

mti, borítókép alfahir