quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 21. hétfő
  -  Konrád
Vásárhely24.com archívum

Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor

2018. augusztus 16.

Az Álláskereső Kutyusok Facebook-oldalon (www.facebook.com/allaskeresokutyusok/) húsz menhelyi kutya keres fényképes önéletrajzzal állást, azaz otthont és gazdát. Golyó, a biztonsági őr, Ede, a humánerőforrás-menedzser és társaik számos állásajánlatra is pályáztak e-mailben, kommentben reagáltak a Facebook-csoportokban felbukkanó nyitott pozíciókra, és oszlopokra ragasztották ki az önéletrajzaikat azzal, hogy mennyire szeretnének egy jó kis melót.

„Szeretjük a kutyusokat, rendszeresen forgatunk is velük, szerepelnek a reklámfilmjeinkben, és péntekenként együtt dolgozunk az irodában. A négylábú munkatársak jó hatással vannak a munkahelyi légkörre, ezért is szerettünk volna tenni azokért a kutyákért, akik nem ilyen szerencsések, és otthonuk sincs. Ez inspirálta a kreatív ügynökségünkkel, az Artificial Grouppal közösen indított Álláskereső Kutyusok kampányt, amiben szerettük volna nem megszokott módon megfogni a témát. A kezdeti branding-mentes kommunikációval sikerült elérni, hogy a fókusz az igazi főszereplőkön, a jobb sorsot érdemlő ebeken maradjon, és nagyon örülünk annak, hogy a kampány első pár napja után többen felfigyeltek rájuk.” – mondta el Tumó Nóra, a Telenor kampányért felelős marketingkommunikációs csapatának vezetője.

A kezdeményezés szakmai partnere a Fogadjörökbe Alapítvány, amely menhelyeken élő kutyáknak segít gazdára lelni közösségi oldalain, illetve ideiglenes befogadóknál helyezni el őket. Emellett gyűjtésekkel, adományokkal támogatja a menhelyek fejlesztését, a leginkább elmaradott térségekben működő szervezeteket segítve, főként a Nyírmadán működő állatmenhelyet. Eddig több, mint 300 kutyának segítettek gazdát találni, és fontos célkitűzésük, hogy minél többen váljanak ideiglenes befogadóvá, azaz olyan önkéntesekké, akik átmenetileg gondoskodnak egy-egy menhelyi kutyáról, segítik a szocializációját, hogy könnyebben találjon végleges gazdára.

„Az Alapítvány segítségével húsz kutyát hoztunk el a nyírmadai menhelyről és kutyapanzióban helyeztük el őket, ahol a szükséges orvosi ellátás mellett rendszeres törődést kapnak. Az Álláskereső Kutyusok hirdetései addig futnak, amíg minden kutya gazdára vagy ideiglenes befogadóra nem talál. A kampánynak az is fontos célja, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy ideiglenes befogadóként milyen sokat tehetünk értük.” – mondta el Vass Noémi, a Telenor marketingkommunikációs menedzsere.

Az Álláskereső Kutyusokról készült videó: https://www.facebook.com/telenorhungary/videos/293002748131897/

A Telenor életében nem először kapnak szerepet a kutyák. 2013-ban támogatta a Vigyél Haza Alapítványt a kutyatartóknak és kutyabarátoknak egyaránt hasznos „Vigyél Haza” okostelefonos alkalmazás kifejlesztésében. Kutyabarát munkahelyként minden pénteken lehetőséget ad arra, hogy a munkatársak magukkal vihessék kedvenceiket az irodába, ami pozitív hatással van a munkahelyi hangulatra, a cégen belüli közös munkára. Tapasztalatait közzétévepedig más cégeket is kutyabarát munkanapokra buzdít.

(forrás Telenor)