A szűk szoknya sem lesz akadály a Népkertnél

Tegnap felszabadították a népkerti vasúti átjárót a fogalom elől, s már a leendő peront építik a kisállomáson. Immár román alvállalkozók is dolgoznak a tram-train beruházáson.
A terveknek megfelelően betonperon is kap a népkerti állomás, mely első elemeit, azaz a síneket az állomástól elválasztó az elválasztó elemeket már szép sorban lefektették. Ha a peron (és a teljes beruházás) elkészül, immár szűk szoknyában is könnyedén vonatra lehet majd szállni, s az idősebb hölgyeket sem kell a rokonoknak, vagy a vasutasoknak fel”tolniuk” a vagonlépsőre.
Bár Kopáncstól az algyői hídig szakaszonként még nemhogy sín nincs, de jó hosszan a töltést is teljesen felszedték, Kopáncs és Népkert között a Switelsky Vasúttechnika Kft. és alvállalkozói szemlátomást derekasan dolgoznak.
A munkálatok most a kisállomás területére és annak közelébe koncentrálódnak, s abba román vasútépítő szakemberek is bekapcsolódtak. Az állomás épülete mellett tegnap a különféle kábeleket húzkodták ki a földből a szakemberek, az átjáró nagyállomás felőli részén pedig síndarabokat raktak vissza gépekkel egy szerelvényre.
Megbízható információnk szerint az itteni építkezésen egyetlen jelentősebb malőr történt, amikor a vasúti átjáró melletti aszfalt felvágása majd kiásása során munkagépekkel elvágták a laktanyába vezető optikai kábelt. Igaz hiábát néhány órán belül el is hárították.
//height height: 500,
//autoplay autoplay: true, autoplayOnHover: 'none', autoplayDelay: 5000,
arrows: true, buttons: true, smallSize: 500, mediumSize: 1000, largeSize: 3000, fade: true,
//thumbnail thumbnailArrows: true, thumbnailWidth: 120, thumbnailHeight: 120, thumbnailsPosition: 'bottom', centerImage: true, imageScaleMode: 'cover', allowScaleUp: true, startSlide: 0, loop: true, slideDistance: 5, autoplayDirection: 'normal', touchSwipe: true, fullScreen: true, }); });