Mezítlábas megoldás miatt mérgelődnek a vonatpótló utasai

Se pad, se esővédő, se kerékpártároló, ezért a bicikliket a laktanya vasúti töltés felőli vonatpótló megállójához vezető híd korlátjához lakatolják az utazni kívánók. A kétkerekűektől azonban nemhogy a bőröndök, de néha az emberek sem férnek el a hídon.
– Nem tudom, hogy ki tervezte meg ezt az egészet, de látszik, hogy nem ismeri az embereket, legfőképpen a vásárhelyieket sem. Mert ugyanis a városban rengetegen közlekednek biciklivel. És ide a vonatpótló megállójához is azzal jönnek. És csak a mély árok fölött átvezető hídhoz tudták lelakatolni a biciklijüket – ezzel az eredménnyel – mutatta a szinte teljesen eltorlaszolt hidat Csamangó Ferenc.
Nem ő az egyetlen, aki bosszankodik az egyébként a tram-train építés miatt kialakított buszmegálló szerény adottságai miatt.
– Itt álltam a múlt hét egyik reggelén a megállóban, s alig tíz percet vártam a vonatpótló buszra, de közben sz…rá áztam. Hiába van nagy esernyőm, az erős szél miatt derékig vizes lettem. A busz sofőrje csóválta is a fejét, amikor meglátott. Miközben a többi, útbeeső megálló fedett, az utasok itt úgy állnak mint a marhák a réten. Fedetlenül és mi még csak le sem heveredhetünk, ugyanis pad sincs – mérgelődött Kiss Istvánné.
Hozzátette, hogy reméli, hogy olyan értelmes ember is meghallgatja és átérzi az utasok panaszát, aki tenni is tud, a várakozás körülményei javítása érdekében. – Buszoztam már a ’60-as években a hatrongyosi tanyavilágból naponta Vásárhelyre. Hatrongyosnál már akkor is egy bádogviskó volt az utasok feje felett, melybe az egyik közeli tanyából hoztak ki egy rossz lócát. Itt nincs kitől ilyet kérni. Gondolom, néznének is nagyot a laktanyában, ha bekopogtatnék a kapun, hogy kérjek kölcsön néhány stokit (ez a katonai szlengben a seregben használatos kisszéket jelenti – a szerző).
Az általunk megkérdezett tíznél is több utas többsége szerint elsősorban egy kerékpártárolót kellene telepíteni a helyszínre, másodsorban pedig egy esőbeállót hiányolnak. Többen remélik, hogy 2020 végéig, amikor a villamosvasú közlekedés ténylegesen megindul, valamelyik kívánságuk csak teljesül.
De olyan is akad, aki azt fontolgatja, hogy a problémával megkeresi Lázár János országgyűlési képviselőt, annak legközelebbi fogadóóráján.