Városimázs

Lehet, ez csupán egy félrecsúszott, zajos pillanatfelvétel, de mindenképp káros. A szaftos szoftszenzáció azt is utoléri, aki amúgy csak fél füllel hallgat.
Szegedi elektronikai szaküzletben vásárolt diktafont – szigorúan szakmai okokból – a minap gyanútlan vásárhelyi ismerősöm. Midőn kiderült, hogy honnan is érkezett, a jól értesült eladó azonnal teljes mellszélességgel beleállt az értékesítésbe, felajánlva a dupla vagy semmi akciót.
„Hódmezővásárhelyi? Vegyen mindjárt kettőt, menjen biztosra, rögzítsen szinkronban”
– szurkált kaján vigyorral.
Hiába, ilyen időket élünk. A szereret oly hatalmas, hogy alacsonyan szállnak a városi tisztviselők, és
minden zsebre jut egy (bekapcsolt) diktafon.
Rögzítsük! Mármint azt, hogy
enyhén szólva léket kapott a városmarketing.
Lehet, ez csupán egy félrecsúszott, zajos pillanatfelvétel, de mindenképp káros. A szaftos szoftszenzáció azt is utoléri, aki amúgy csak fél füllel hallgat.
Egy szemvillantás alatt lerombolható, ami izzadsággal felépíttetett.
Mert jobb, ha tudjuk, a hír az úr. Akkor is, ha rossz. Sőt.