Korlátozott ügyintézés a Telekomnál

A Telekom közleménye szerint február 16-án 22 órától várhatóan február 19-én éjfélig fejlesztési és bővítési munkák miatt számtalan korlátozás lép életbe. A honlapon nem lesz lehetséges a belépés és nem lesz használható a Telekom alkalmazás. A korlátozás a mobil és az otthoni előfizetéseket érinti. Nem lehet vásárolni új előfizetést, új készülék vásárlása sem lehetséges. Az esedékes számlák befizetése sem online, sem a Telekom alkalmazásban sem pedig a Telekom üzletekben nem lehet befizetni. Tehát akiknek a fenti időszakra esik a számlák befizetése február 16-a előtt ajánlott befizetni azt, vagy csekken, eseti átutalással, illetve díjneten keresztüli számlabefizetési módot lehet választani. Számhordozásra nem lesz lehetőség. Szünetelni fog a telefonos ügyfélszolgálat is, mindössze a SIM kártya letiltás lesz megoldható.
Díjcsomag váltásra sem lesz lehetőség. Feltöltőkártyások egyenlegüket kizárólag banki automatánál, bankok internetes felületei keresztül, benzinkúton, postán vagy a CIB és OTP bank telefonos ügyfélszolgálatának segítségével tölthetik fel. Az egyenleglekérdezés szünetelni fog.
A jó hír, hogy a mobil és otthoni előfizetések teljes mértékben használhatóak maradnak, sőt a kellemetlenségek kompenzálásaként a mobilnettel rendelkező havi díjas ügyfelek 4 napon keresztül korlátlanul mobil internetezhetnek.