quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Promenad.hu archívum

Óriási változás jön a hazai Tescókban

2017. december 21.


Az interjú legfontosabb üzenete, hogy az európai vezető is megerősíti: a vállalati portfólió átalakítása befejeződött. Jelentem, maradunk, hosszú távon elkötelezettek vagyunk a térség, ezen belül Magyarország iránt.

Emlékeztetett arra is, hogy a társaság Magyarországon 206 üzlettel van jelen, 10-15 ezer négyzetméteres hipermarketektől, a városon belüli Tesco Express boltokig, összesen 18 ezer embernek ad munkát.

Az új stratégiáról elárulta: a hipermarketeknél kezdik az átalakítást. “A vásárlói igények alapvetően megváltoztak, kevesen szeretnek a hatalmas áruházakban bolyongani. Egyre sűrűbben, mind kisebbkosárértékkel vásárolnak az emberek a hipermarketekben is” – mondta.

A legnagyobb egységeinket már évek óta formáljuk át, csökkentjük a vásárlótér méretét, és a vevők számára vonzó bérlőkkel kötünk megállapodásokat. A budaörsi nagyáruházunkban 15-ről 10 ezer négyzetméterre zsugorodott az előadótér nagysága, de a legtöbb nagyáruházunk esetében 6 ezerig szeretnénk lemenni – vázolta fel a hetilapnak.

A területcsökkentés úgy megy végbe, hogy közben külső partnerek nyitnak boltokat Tescókban, az üzletek vásárlótere átláthatóbb lesz, optimalizálják az általános háztartási cikkek kínálatát, továbbfejlesztik az élelmiszer-, ezen belül a frissáru-részlegeiket.

A vezérigazgató elsőrendűnek tartja az élelmiszer-hulladék csökkentésének kérdését, ebben a vállalatnak is felelőssége van szerinte.

Forrás: portfolio.hu

Címkék: