Vásárhelyi strandvezető: „azt kell adnunk, amit a vendég szeretne”

Gömöri Csilla személyében 2017 októberétől új vezetője van a hódmezővásárhelyi Török Sándor Strandfürdőnek és a helyi Gyarmati Dezső Sportuszodának.
Új megbízatása kapcsán a minap mi is felkerestük: a terveiről és céljairól, a rövid és hosszú távú elképzeléseiről kérdeztük.
Múlt és jelen
Gömöri Csilla a Szegedi Sport és Fürdők Kft.-től érkezett a vásárhelyi strand igazgatói székébe. Mint megtudtuk, összesen tizenhét évet töltött – bár más-más beosztásban, de mindent egybevetve megszakítás nélkül – a Tisza-parti város fürdő- és sportlétesítményeit üzemeltető önkormányzati cégnél. Dolgozott minőség- és környezetirányítási, valamint marketing- és kommunikációs vezetőként is.
Csongrád megyei munkája mellett 2012 óta a Magyar Fürdőszövetség Marketing Szakbizottságát is ő elnökli.

Gömöri Csilla (Fotó: Vásárhely24/Frankó Máté)
Utóbbiról szólva elmondta, az egyesület célja, hogy összefogja a Magyarországon működő gyógy- és élményfürdőket, továbbá különböző tematikus programokkal és más értékesítésösztönző kampányokkal támogassák hazai balneumokat.
Szavai szerint az MFSZ-ben betöltött posztját Hódmezővásárhelyre is „magával hozta”. Szeretné, ha a vásárhelyi strandfürdő aktív részese lenne a szövetség központi programjainak, jobban kiaknázná a társulás nyújtotta lehetőségeket. Tervei szerint, a jövőben itt is lesz fürdők éjszakája, megünneplik a magyar fürdőkultúra napját, de csatlakoznak a „Szökj ki egy fürdőbe” kezdeményezéshez is.
Vannak még „nyitott kapuk”
A Hódmezővásárhelyt érintő átfogóbb és konkrétabb terveiről szólva elmondta, az elmúlt néhány hétben körülbelül sikerült felmérnie a helyi viszonyokat, látja a folytatásra érdemes kezdeményezéseket, ugyanakkor azt is, hol, mely területeken lehet és kell még fejlődni.
Úgy fogalmazott mindenképp szükség lesz egy újfajta – a korábbinál markánsabb – gazdasági szemléletre. Egyfelől csökkenteni kell a működési költségeket, másrészről viszont növelniük kell a bevételeiket. Előbbiről szólva úgy nyilatkozott, itt, a meglévő kapacitások mellett viszonylag kevés mozgásterük van, a másik oldalon viszont lát még „nyitott kapukat”, kihasználatlan lehetőségeket.

Illusztráció (Fotó: Vásárhely24/Frankó Máté)
Példaként a gyógyászati szolgáltatásokat említette, de a nyári programkínálatot is bővítené. Szeretne, mind a családok, mind a fiatalok számára színes és tartalmas szolgáltatásokat biztosítani a főszezonban.
Jól látszik, hogy gazdasági szempontból minek van racionalitása: ahhoz, hogy a strandfürdő nullszaldós legyen, hosszú évek kellenek, de a veszteségeket már most lehet csökkenteni – summázta végül a létesítmény pénzügyeivel kapcsolatos eddigi észrevételeit.
Árak és kedvezmények
Örök beszédtéma, mind a törzs-, mind az alkalmi fürdővendégek körében a belépti díjak kérdése, így hát erre is rákérdeztünk.
Szavai szerint a közel jövőben átnézik a szolgáltatások és árak jegyzékét, megvizsgálják az egyes bérlet- illetve jegytípusokat, egyszersmind felmérik, hogy mire van igény és mire nincs.

Illusztráció (Fotó: Vásárhely24/Frankó Máté)
Amondó vagyok, hogy azt kell adnunk, amit a vendég szeretne. Hiába találok ki bármit, ha nekik nem az a jó. Ha van olyan jegytípus, amelyet adott esetben hiányolnak és nekünk nincs, okvetlenül be kell építenünk az árlistánkba. A cél az, hogy az elégedettek legyenek a kínált szolgáltatásokkal; azt kapják a pénzükért, amire valóban szükségük van – mondta a strandvezető.
Hozzátette az akciók és kedvezmények terén is abszolút rugalmas, nyitott a fürdőzőktől érkező visszajelzésekre.