quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 20. vasárnap
  -  Tivadar
Promenad.hu archívum

Minimális a várakozás az ügyfélközpontban

2017. november 02.


2017 tavaszán merült fel a városvezetésben a gondolat, hogy egy kibővített ügyintézési lehetőséggel rendelkező központot kellene kialakítani a Polgármesteri Hivatalban. Ennek érdekében megindultak a tárgyalások az egyes szolgáltatokkal, különösen az áram- és gázszolgáltatókkal, hiszen azok a Kutasi úton lévő irodájukban fogadták akkor még az ügyfeleket. Nyitottak voltak, így szeptember 1-től már egy megújult intézményben intézheti ügyeit a lakosság.

Réti Endre és Antal István

Összesen 15 ablak működik a Polgármesteri Hivatal ügyfélközpontjában, amelyet a Hősök tere felől közelíthetnek meg az emberek. Október 1-től egységesítették az egyes szolgáltatások nyitva tartását is. Hétfőn reggel 8 és este 8 között lehet mindegyik ablakhoz fordulni, míg keddtől csütörtökig reggel 8 és délután 14 óráig van nyitva az ügyfélközpont. Itt megtalálhatóak az Alföldvíz munkatársai, az áram- és gázszolgáltatók, illetve többek között távhőszolgáltatással kapcsolatban, helyi adók kérdésében, városüzemeltetéssel kapcsolatban, népjóléttel kapcsolatban is tehetünk fel kérdéseket.

Mihály Tamás

A szolgáltatók képviselői elmondták, hogy egy-egy ügyintézés során érdemes magunkkal vinni a legutóbb kiküldött számlát, arról minden adat lehívható. Időpontot a helyszínen is lehet igényelni az ún. ügyfélhívó totem segítségével. Antal István elmondta, hogy az elmúlt két hónap adatai azt mutatják, hogy minimális a várakozási idő. Szeptemberben átlagosan 8 percet kellett várni egy-egy ügyfélnek, míg októberben ez már leredukálódott 4 percre. Az is kiderült a beszélgetés során, hogy reggel 8 és 10 óra között bonyolítja az ügyfélközpont a legnagyobb forgalmat.

Az ügyfélközpont bejárata a Hősök tere felől (itt még az eredeti nyitva tartási idővel – ez azóta egységesült).

Azt tanácsolták a vendégek, hogy ezt a sávot kerüljük el, ha tudjuk, és inkább kora délután intézzük az ügyeinket. Időpontot is lehet foglalni online módon. Ezt az Alföldvíz és a Nemzeti Közművek esetében a saját honlapjukon keresztül tehetjük meg, a többi kérdésben pedig a hodmezovasarhely.hu-n lehet előre időpontot kérnünk.

ÉR.