Kávé melletti üzleti beszélgetések = profit

A jelenleg 25 tagot számláló hódmezővásárhelyi BNI, ma tartotta első, hivatalos ülését a Ginkgo Hotelben Hódmezővásárhelyen. A jelenlévő vállalkozók, a piac szegmenseinek legszélesebb palettájáról érkeztek a kávézással egybekötött üzleti találkozóra, ahol a cél az, hogy saját vállalkozását fejlesztve segítsen másoknak minden résztvevő üzletember.
A helyszínen megkötött üzleteket és egymásnak nyújtott segítséget a vállalkozók nyomon is követik: a megkötött üzlet, vagy segítség fiskális részét, egy névjegyhez hasonló köszönő kártyán adja át az egyik üzletember a másiknak. Az éves, 300 millió forintos többlet árbevételi célt, pedig hamarosan meg is lépi a BNI hódmezővásárhelyi csapata, ugyanis eddig, 297 millió forintnál járnak. Háj András, a hódmezővásárhelyi BNI csoport elnöke elmondta, hogy üzleti lehetőséggel hálálják meg egymásnak a segítséget, azaz üzlettel hálálják meg az üzletet:
##audio:4877##
Mucsi Tamás, a Hungarogoods Kft. tulajdonosa is tagja a BNI-nak, elmondta, hogy úgy kaparják itt maguknak a vállalkozók a saját gesztenyéjüket, hogy közben másoknak is segítenek vele. Hozzátette, hogy ő július elsején csatlakozott, az elmúlt három hónap alapján elmondhatja, számára nagyon megérte, mivel sokan nem voltak tisztában azzal, hogy a Pörköltbolton kívül, milyen rendezvényeik vannak.
(Mucsi Tamás, és Fehér Péter, a BNI déli régiójának régióigazgatója)
A BNI egy nemzetközi szervezet, amely az „Aki ad, az nyer” filozófiára épül. Sikerének kulcsa, hogy a tagok bizalmi alapon, előkészített ajánlások útján, kapcsolati tőkéjük erejével segítik egymást plusz árbevételhez.
n.j.