Vége a Tudta-kampánynak: új hirdetések jönnek

Új szakaszba lép a kormány népszavazási kampánya. A hirdetések központi üzenete a jövőben az lesz: Ne kockáztassuk Magyarország jövőjét, szavazzunk nemmel!”
Dömötör Csaba, a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára az MTI-nek adott nyilatkozatában elmondta, a hirdetéseken túl tájékoztató kiadványokat is készíttetnek, melyet el is juttatnak majd minden magyar háztartásba.
Mindemellett mind a Magyarországon élők, mind a külhoni magyar állampolgárok is kapnak majd egy szavazásra buzdító levelet.
A kampány során a kormány arra fogja felhívni a figyelmet, hogy csak a népszavazással lehet megakadályozni Brüsszel kényszerbetelepítésre vonatkozó terveit. A kényszerbetelepítésnek súlyos gazdasági, kulturális és biztonsági kockázatai vannak, amelyet nem szabad felvállalnunk – mondta az államtitkár.
Forrás: Facebook.com/Magyarország Kormánya
Szavai szerint a kormány álláspontja az, hogy a népszavazás egy a pártoktól és a különböző belpolitikai csatáktól független kérdés; arról szól, „hogy milyen Európában szeretnénk élni”.
A tét az, hogy meg tudjuk-e védeni közösségeinket, kultúránkat, és mindazt, ami magyarrá teszi Magyarországot – hangsúlyozta politikus, egyúttal hozzátette, minden pártot, és felelős politikai szereplőt arra kérnek, hogy buzdítson a választásokon való részvételre, egyúttal tegye világossá, hogy az igen vagy a nem szavazatot támogatja”.
A kormány álláspontja változatlan és világos: csak a magyarok dönthetik el, hogy kivel szeretnének együtt élni. Ezért kérünk mindenkit arra, hogy szavazzon nemmel október 2-án – mondta Dömötör Csaba.