Munkavédelem, munkaruházat, reklámajándék háztól házig

A hamarosan megalakuló vásárhelyi BNI csoport egyik tagjával, a Rikoma-Team Kft. marketing vezetőjével, Vanger Máriával beszélgettünk.
Hogy mi is az a BNI? Kattintson IDE!
Vállalkozásunk, a Rikoma-Team Kft. 2012-ben azért jött létre, hogy magas szolgáltatási színvonalon kínáljon minőségi reklámajándékokat, munkaruházatot, munkavédelmi eszközöket ügyfelei számára. Számos termékkel és személyre szabott szolgáltatással próbáljuk meg a felmerülő igényeket a lehető legjobban, magas minőségben kielégíteni.
Szortimentünk lehetővé teszi, hogy az egyszerű munkaruházattól egészen a speciális igényeknek megfelelő termékekig ki tudjuk szolgálni vásárlóinkat. A promóciós termékskálánkat a weboldalunkon szereplő katalógusok tárgyain kívül igyekszünk minél több kreatív megoldással, egyedi ötlettel bővíteni.
Melyek a fő tevékenységek, miért választják a céget az ügyfelek?
Ügyfeleink azért választanak minket, mert „háztól házig” szolgáltatást biztosítunk nekik. Mit is jelent mindez? Személyes találkozónkon megbizonyosodhatnak róla, hogy időt, energiát és pénzt is tudnak spórolni, ha a teljes beszerzéssel kapcsolatos teendőket ránk bízzák. A megrendelés gondolatától a késztermék kiszállításáig menedzseljük beszerzésüket, legyen szó munkaruházatról vagy reklámtárgyakról, promóciós textilekről. Extra szolgáltatásként az ötletelés fázisában, igény esetén kreatív megoldásokkal segítjük ügyfeleinket.
Tevékenységünk szerteágazó, ezért a teljesség igénye nélkül kiemelnék egy-két fontosabb területet:
– munkaruházat beszerzése, emblémázása – akár speciális igényeket kielégítő különleges eszközök beszerzése is
– reklámajándékok, promóciós textilek beszerzése, emblémázása
– nyomdai anyagok tervezése, kivitelezése
– autó dekoráció megtervezése és elkészítése
Mire vagytok büszkék, hogyan próbáljátok ismertségeteket növelni?
A piacon eltöltött 5 év alatt vállalkozásunk folyamatosan növekedett és bővült. Ma már ott tartunk, hogy ügyfeleink 95%-a visszatérő vásárló és örömmel ajánlja szolgáltatásunkat másoknak is. Partnereink igényeinek megfelelően alakítjuk, formáljuk termék skálánkat, bővítjük szolgáltatásaink körét.
Büszkék vagyunk, hogy lehetőségeinkhez mérten egyre több szegedi sportolót támogathatunk. Szponzoráltjaink részt vesznek kispályás labdarúgó tornákon, úszós ranglista versenyeken és sárkányhajó versenyeken is. Idei image építő kampányunk során egy felfújható képkeretet adtunk olyan embereknek, akik utaznak a világban és érdekes helyekre jutnak el. A kampány célja, hogy a Rikoma képkereten keresztül mutassuk meg a világot és, hogy tudassuk: Ránk mindig lehet számítani, hiszen a világ végére is elkísérjük ügyfeleinket! Világjáró fotóinkat megtekinthetik a www.rikoma-team.hu oldalon.
Miért döntöttetek a BNI mellett, mit reméltek az együttműködéstől?
Terveink között szerepelt, hogy terjeszkedni szeretnénk Szegeden kívül is, a csongrád megyei régióban. Kerestük a lehetőségeket, hogy miként kerülhetnénk kapcsolatba hódmezővásárhelyi cégtulajdonosokkal. Egy kedves barátom említette a BNI üzleti találkozót és, hogy alakul egy új csoport. Nem volt kérdés, hogy a növekedésünkhöz a legmegfelelőbb eszköz a BNI lesz.
A találkozókon tagtársaim révén számos előkészített ajánláshoz jutottam már, a meghívott vendégek közül pedig néhányat már ügyfélkörünkben is üdvözölhetünk.
A BNI csoport vásárhelyi alakulásáról kezdett cikksorozatunk :