Stratégiák és alternatívák a céges marketingben

A hamarosan megalakuló vásárhelyi BNI csoport egyik tagjával, a Bproduction Kft. markating cégvezetőjével , Bihari Gáborral beszélgettünk.
Hogy mi is az a BNI? Kattintson IDE!
Bihari Gábor, a Bproduction Kft marketing cégvezetője vagyok. 15 éves reklám és marketing tapasztalattal rendelkezem mind megrendelői, mind ügynökségi oldalról. Legnagyobb tapasztalatom a b2b szegmensekben van, főképp a nagykereskedelmi marketingben.
– Miben nyújt a Bproduction segítséget a vállalkozások számára?
A legtöbb vállalkozás életében van olyan ’elakadási pont’, melyből rendkívül nehéz a továbblendülés és ez legtöbbször a berögződött és eddig bevált minták alkalmazásából ered. Ezeken továbblendülni mindig új stratégiát és gondolkodásmódot igényel. Ezeket segítünk megfogalmazni a cég vezetősége számára. A marketingstratégia tervezés mellett marketing megvalósítási csomagokkal segítjük a cégeket és a stratégia megfelelő végrehajtásában.
Észrevételeink szerint a legtöbb marketing tevékenység nem a tervezésnél, hanem az ötleteknél bukik el. A vállalkozások többségénél a marketing tervek végrehajtására nincs megfelelő szakember, a cégvezetőknek pedig nem jut ideje, energiája elmélyedni a marketing tevékenység elsajátításában. Széles ügyfélkörünknek és külső rálátásunknak köszönhetően nem alakul ki bennük az a “probléma vakság” ami a belső munkatársat egy idő után veszélyezteti. Csapatunk a tervezésnél nagy figyelmet fordít a megtérülésre, hisz a marketing tevékenység legfőbb mutatója a növekvő nyereség.
– Milyen szolgáltatásokat vehetnek igénybe az ügyfelek?
A stratégiai kivitelezés részét képezheti a cég arculatának megtervezése, melynek lényege, hogy tükrözze a cég üzleti filozófiáját és grafikai formában megjelenítse előnyeit. Ezen felül a vállalkozásnak olyan weboldalt készítünk, mely nem csupán dekoratív külsővel, de megfelelő kommunikációval, tartalommal rendelkezik és a mai technikai elvárásoknak is megfelel (Google-barát, mobilra optimalizált…). A rendszeres és napi feladatok átvételével könnyítjük a cégek munkáját, hírlevelekkel, közösségi média (Facebook és Instagram) kampányokkal, illetve reklámfilmekkel tesszük a vállalkozásokat sikeressé, eredményessé.
– Miért döntött a BNI mellett, mit remél az együttműködéstől?
Tapasztalataim szerint eddig is rendkívül jól működött a cégek közti stratégiai együttműködés, előszeretettel alkalmaztam munkám során. Azt láttam, hogy a BNI ezt szervezett kereteken belül valósítja meg és miután egy bevált, működőképes stratégiának tartom, csatlakoztam. Cégen belüli bővítéseknek és fejlesztéseknek köszönhetően szabad kapacitás alakult ki, hogy új cégeket is tudjunk segíteni az üzleti életben és kölcsönösen előnyös kapcsolatokat alakítsunk ki. Számunkra is meglepő módon nagyon hamar eredményes tudott lenni ez az együttműködés.
A BNI csoport vásárhelyi alakulásáról kezdett cikksorozatunk :