Vizes Péter segítségével irány a Balaton!

Vendégünk volt Hornok Edina, az Alföldvíz Zrt. PR-iroda vezetője. Továbbá felvételről megszólalt még dr. Csák Gyula, az Alföldvíz Zrt. vezérigazgatója, Diós Zsolt, a cég PR-munkatársa valamint az új arculati elem tervezője, Haránt Máté Ervin. A felvételeket április 22-én, a Föld napján készítettük, a mártélyi Bodnár Bertalan Oktatóközpontban, ahol a témáról tartott az Alföldvíz Zrt. sajtótájékoztatót.
A hazai víziközmű-szolgáltatás rendkívüli változásokon esett át. A korábbi több mint 400 cég helyett ma már mindössze 40 szolgáltató üzemeltet. A fogyasztók elvárása is megváltozott a közműszolgáltatókkal szemben. Annak érdekében, hogy a szolgáltató ezeknek az igényeknek valamennyi területen eleget tegyen, illetve közelebb kerüljön ügyfeleihez a közeljövőben felmérést fog készíteni fogyasztói körében, fejlesztéseket hajtott és hajt végre, illetve új alapokra helyezte a kommunikációját. Hornok Edina a műsor során elmondta, hogy a meglévő és megszokott logójuk mellé egy szlogent is rendeltek: „Vízzel, lélekkel”, és egy új „kollégájuk” is lett, Vizes Péter mint új arculati elem.
dr. Csák Gyula, az Alföldvíz Zrt. vezérigazgatója ismertette az elmúlt idők változásait, és azokat a dolgokat, amelyek elvárásként támasztódnak a közműszolgáltató felé. Kiemelte, hogy a szakmaiság, megbízhatóság, felelősség hármasa a számukra a legfontosabb.
Vizes Péter tehát az új kommunikációs figurája a cégnek, aki abban lesz segítségünkre, hogy közvetlenebbül és érthetőbben értesüljünk az Alföldvízről.
Az új arculati elem tervezője Haránt Máté Ervin, aki röviden bemutatkozott. A békési származású srác elmondta, hogy hálás, hogy egy alföldi gyereket keresett föl a cég a feladatra, és nem például egy pesti céget. Megtudhattuk, hogy komolyan érdeklődik a képzőművészet iránt, korábbi munkáját is megemlítette, a békéscsabai kulturális központ szuperhősének alakját.
Diós Zsolt a környezettudatosság jelentőségére és felelősségére hívta fel a figyelmet műsorunkban.
Hornok Edina ismertette a nyereményjátékuk részleteit: A játék három fordulóban zajlik, az elsőben egy ökológiai lábnyom tesztet kell kitölteni, amely 5 területet és 17 kérdést tartalmaz. Május másodikán indult a 2. forduló, ahol egy környezetvédelmi totót kell kitölteni. Az utolsó fordulója pedig május 9-én veszi majd kezdetét, ahol a [email protected] címre várnak majd olyan családi fotót, ahol a környezettudatosság jelenik meg valamilyen formában. A játékon való részvételhez egyetlen feltétel szükséges, az ún. Felhasználói hely azonosító. Minden továbbit ezen a linken keresztül érhet el. A játékba folyamatosan lehet becsatlakozni, és május 16-a éjfélig tart, a szerencsések pedig május 24-én vehetik majd át a nyereményüket. A játék fődíja két család részére egy-egy balatoni nyaralás, egyenként 250 ezer forint értékben. Csongrád és Békés megyékben is egyet-egyet sorsolnak majd – közjegyző jelenlétében –, az pedig nincs meghatározva, hogy konkrétan hova mehet a szerencsés család, ugyanis az összeghatáron belül a Balaton bármelyik részére elmehet a nyertes, döntése szerint – tudtuk meg a Napraforgóban Hornok Edinától.
A további részletekért hallgassa meg műsorismétlésünket 22 órától a rádióban, vagy akár itt.
G.