quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Promenad.hu archívum

Balatoni nyaralást nyerhet

2016. április 22.


A hazai víziközmű-szolgáltatás rendkívüli változásokon esett át. A korábbi több mint 400 cég helyett ma már mindössze 40 szolgáltató üzemeltet. A fogyasztók elvárása is megváltozott a közműszolgáltatókkal szemben.

Annak érdekében, hogy a szolgáltató ezeknek az igényeknek valamennyi területen eleget tegyen, illetve közelebb kerüljön ügyfeleihez a közeljövőben felmérést fog készíteni fogyasztói körében, fejlesztéseket hajtott és hajt végre, illetve új alapokra helyezi a kommunikációját.

Elsőként dr. Csák Gyula, az Alföldvíz Zrt. vezérigazgatója ismertette az elmúlt idők változásait, és azokat a dolgokat, amelyek elvárásként támasztódnak a közműszolgáltató felé. Kiemelte, hogy a szakmaiság, megbízhatóság, felelősség hármasa a számukra a legfontosabb. Bemutatta a céget és legújabb „kollégájukat” is:

##audio:2746##

Vizes Péter tehát az új kommunikációs figurája a cégnek, aki abban lesz segítségünkre, hogy közvetlenebbül és érthetőbben értesüljünk az Alföldvízről.

Az új arculati elem tervezője Haránt Máté Ervin, aki röviden bemutatkozott. A békési származású srác elmondta, hogy hálás, hogy egy alföldi gyereket keresett föl a cég a feladatra, és nem például egy pesti céget. Megtudhattuk, hogy komolyan érdeklődik a képzőművészet iránt, korábbi munkáját is megemlítette, a békéscsabai kulturális központ szuperhősének alakját.

Diós Zsolt, az Alföldvíz Zrt. PR-munkatársa elmondta, hogy a változások mellé egy úttörő nyereményjátékot is hirdetnek. Mindez a mai napon, tehát a Föld Napján indult: „Vízzel, lélekkel” címmel háromfordulós környezetvédelmi, a környezettudatos gondolkodást ismertető, népszerűsítő nyereményjáték.

A játék három fordulóban zajlik, az elsőben egy ökológiai lábnyom tesztet kell kitölteni, amely 5 területet és 17 kérdést tartalmaz. Május másodikán indul a 2. forduló, ahol egy környezetvédelmi totót kell kitölteni. Az utolsó fordulója pedig május 9-én veszi majd kezdetét, ahol a [email protected] címre várnak majd olyan családi fotót, ahol a környezettudatosság jelenik meg.

A játékon való részvételhez egyetlen feltétel szükséges, az ún. Felhasználói hely azonosító kell hozzá. Minden továbbit ezen a linken keresztül érhet el. A játék május 16-a éjfélig tart, a szerencsések pedig május 24-én vehetik majd át a nyereményüket.

Ennek a játéknak a fődíja: két család részére balatoni nyaralás, egyenként 250 ezer forint értékben.

 

 

 

G.