quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Vásárhely24.com archívum

Egy vásárhelyi taxis kocsiját tesztelték

2016. április 17.

Nem csak Budapesten Hódmezővásárhelyen is kötelező a taxik sárgítása, ez jót tesz a gyári dukkó megóvásának, de azért így sem lesz könnyű eladni a jövőre taxiként már nyugdíjazandó autót – írja az autonavigator.hu cikkében.

A lapnak egy hódmezővásárhelyi olvasója ajánlotta próbára autóját, illetve egyben munkaeszközét. Igaz, a Roomster eredetileg nem melósautónak lett szánva. A család a gyerekek mellett már szűkös, illetve légkondi híján sokszor nyűgösen használható, amúgy hibamentes alap Fabiáját kívánta lecserélni 2007-ben. A családfő az Octavia Tour vásárlásán gondolkozott. Mindaddig, amíg a szalonban be nem ült a saját magára beállított sofőrülés mögé. Konstatálta ugyanis, hogy ott nem csak ő, még gyerekei is alig fognak elférni. A Roomster viszont azonnali szerelem lett.

Jó döntés volt e a Skoda? Teszi fel a kérdést a cikk írója, amire nem egyértelmű a válasz. Ez persze nem az autón múlott, hanem sokkal inkább azon, hogy a nem egész 4 millió forint listaárú autóból CHF-hitellel tízmilliós lett. Viszont közben termelt is rendesen, igaz, “munkaóra” is van benne bőséggel. Még egy évig marad üzemben, hiszen 10 éves kor után már “minősített hódmezővásárhelyi taxi” sem lehet majd. Hogy mit fog érni utána a hazai, jelentősen “óraállás-fetisiszta” piacon, az erős kérdés. Pedig most, közel négyszázezer kilométerrel is teszi a dolgát. Aki viszont hasonlót venne, és ilyen állapotot lát alacsonyabb óraállással, ám leinformálható múlt és szervizkönyv nélkül, az bizony kezelje fenntartással.

Aki a teljes tesztet, kocsielemzés is elolvasná, kattintson az autonavigator cikkére, ide.

fotó: autonavigator.hu