A valóságshowk és a szerencsejátékok csigázták fel leginkább a magyarokat 2015-ben

A korábbi évekhez hasonlóan a Google idén is közzétette a legnépszerűbb magyar internetes keresőkifejezések toplistáit.
Az Idexen bemutatott részletes összesítés szerint a különböző valóságshowkra (élen az Éden Hotellel), zenés tévéműsorokra (például az Eurovíziós Dalfesztiválra), valamint az egyes szerencsejátékokra (ötöslottó, Eurojackpot) vonatkozó internetes tartalmak után kutakodtak a legtöbben 2015, de felkapottak voltak a A szürke ötven árnyalatára, valamint a Jurassic Worldre vonatkozó contentek is.
A virtuális térben Vágó István volt az év legnépszerűbb magyar embere, őt Simicska Lajos, majd Csobot Adél követi.
A legtöbbször bepötyögött általános keresések között ott találjuk a „Fogyni akarok”, a „Menő akarok lenni”, a „Hízni akarok”, a „Nem akarok dolgozni” és az „Ombre hajat akarok” mondatot is.
A Charlie Hebdo szerkesztősége elleni merényletről szóló hírek voltak a legolvasottabbak, de nagyot futottak a napfogyatkozásról, a szíriai helyzetről, a migránskérdésről, illetve a László Petráról szóló cikkek is.
(Borítókép: Éden Hotel; illusztráció; forrás: TV2.hu)