Oszlopokon, cetlikkel kommunikál a DÉMÁSZ?

Érdeklődésünkre és az internetes szolgáltató cégek kérdésére a DÉMÁSZ képviselője elmondta, hogy előre tervezett áramszünetet tartottak, karbantartási munkálatok miatt. Arra a kérdésre, hogy a szolgáltatási szerződésben vállalt értesítési kötelezettségüknek miért nem tettek eleget, az egyik kommunikációs munkatárs azt mondta, hogy „de hát ki volt ragasztva az oszlopokra”.
A Rádió7-et működtető Kisbíró KFT szolgáltatási szerződése viszont úgy szól, hogy igaz, hogy az áramvételezési hely Kisteleken van, de a cég székhelye Hódmezővásárhely, ennek okán legritkább esetben szoktunk kisteleki hirdetőoszlopokról tájékozódni. Ugyanebből az okból a szegedi székhelyű SzemerNet Távközlési Szolgáltató ügyvezető igazgatója is mérhetetlen felháborodását fejezte ki, hiszen őket sem értesítették.
Kérdés, hogy a XXI. században miért nem jut eszébe a DÉMÁSZ vezetőinek, hogy díjmentesen – e-mailben – minden vállalkozás elérhető Magyarországon. A szerződésekben tehát rendelkezésre áll minden fogyasztójuk elektronikus postacíme. Időben értesíthetnék a Partnereiket –már, ha Partnernek tekintik őket – hogy 15 nap múlva készüljenek áramszünetre. Mi, a kisteleki internetszolgáltatók és rádió nevében kérünk elnézést a DÉMÁSZ helyett a rádióhallgatóktól és a lakosságtól, hogy ezen a napon nem tudtuk szolgálni a közt.