quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Vásárhely24.com archívum

Milyen blogokat indítottak a nők az utóbbi években?

2015. november 27.

Bármilyen hihetetlennek is tűnik, egyre több nő van, aki a mindennapi blogolással keresi a mindennapi kenyérrevalót. Egy 2012-es felmérés szerint abban az évben 18, 9 millió nő vezetett blogot. Nem mindenki számára jelent egyben pénzkereseti forrást, de akadnak olyan bloggerek, akik évente közel  1 000 000 dollárt keresnek a bejegyzéseiknek köszönhetően. Gondolhatnánk, hogy ez egy könnyű pénzkereső hobbi számukra, de azért ez nem teljesen így van. Gyakran igényel komoly logisztikát a ráfordítandó idő kialakítása, a téma követése, az aktualitások gyors tálalása, főleg ott, ahol kisgyermek gondozása mellett ír valaki, hiszen a mai rapid világban a „gyorsan sokat” elv alapján szeretnének információhoz jutni az emberek.

Az elektronikus napló vezetése, a praktikus tippek vagy üdítő tartalmak megosztása jó dolog, hiszen ma már vásárlásnál, főzésnél vagy munkahelykeresésénél az első számú tájékozódási pont az internet.  A napokban arra kerestem választ, hogy milyen témákban szeretnek blogot írni a nők.  Van sok hazai és külföldi bloggerina, akit a jól sikerült marketing és/vagy a hasznos tartalom vezetése ismert emberré tett, és pár nap alatt olvasók százezrei kezdték követni az írásait.

Amiért a nők klaviatúrát ragadnak

Eláraszthatják a netet személyes vagy üzleti tartalommal, illetve ma már nagyon elterjedt a vlogolás, azaz a videón keresztüli tartalommegosztás.  (Számos hazai fiatal vált így véleményvezérré a korosztályában. Már 13 éves lányoktól is elleshetünk sminktippeket, és ma már nem meglepő, hogy tizenéves fiúk segítenek eligazodni a számítástechnika világában az általuk készített és vágott videóik által.) A Youtube csatornára történő rendszeres feltöltés és a magas nézettség pedig pénzt is hoz a konyhára.

Gyakori blog kategóriák:

Személyes:

  • várandósság
  • anyaság
  • családi élet
  • receptek
  • zöld, tudatos életmód
  • fogyókúra
  • utazás
  • kreatív hobbi
  • párkapcsolat
  • lakberendezés
  • spiritualitás
  • divat
  • smink
  • női lélek
  • egészség
  • celeb hírek
  • humor

Üzleti:

  • vállalkozási ismeretek
  • marketing
  • személyes márka építése
  • önfejlesztés
  • pszichológia
  • számítástechnika
  • weboldal készítés

 

A listából is tisztán látszik, hogy egyre inkább átalakul a nézet, hogy a nők helye kizárólag a konyhában van. A jó gyakorlatok, építő gondolatok begépelése, mások számára könnyen elérhetővé tétele támaszként is szolgál, amolyan nők a nőkért tevékenység formájában.