Ki profitál többet: a gyerek vagy a pedagógus?

Ugyan maga a program befejezéséhez érkezett, de a gyakorlatok, amelyeket a foglalkozásokon elsajátítottak a gyerekeke, a tanárok segítségével, tovább vihetőek a tanórákra is. Ami pedig még fontosabb, azokon kívül is hasznosítható.
A foglalkozásokat egy ötfős team állítja össze, vezényli le: Kakuk Tünde, Pintér Erika, Rostás Istvánné, Konczosné Nagynémedi Gabriella és Vargané Dezső Zsuzsanna, akik aztán a tapasztalatokat megosztják az egész tanári közösséggel.
– Sokat profitálnak ebből a gyerekek az előadói tehetségük fejlesztésében, és a pozitív változás már most megfigyelhető a diákokon – fogalmazott Forrainé Kószó Györgyi igazgatóné.
A szerdai foglalkozáson egy rövid ráhangolódást követően, csupa olyan feladat következett, ami a zenéhez kapcsolódik. A gyerekeknek elsőként meg kellett fogalmazniuk, nekik mit jelent a zene. Sokan említették a boldogságot, örömet, de volt olyan, akinek a táncot, egy-egy hangszert vagy éppen álmokat jelentett. Majd hangszerismereti feladat következett, ami után egy kis szimfonikus zenekart is megjelenítettek közösen. A szövegértelmezés és a mozgásos feladatok, játékok sem maradhattak el.
Nagy Lidit megkérdeztük, hogyan tudja hasznosítani az itt szerzett tapasztalatait. A kislány elmondta, hogy több színkörnek is a tagja, így az improvizációs technikákat ott kifejezetten jól tudja mozgósítani. Mindig örömmel vesz részt egy-egy foglalkozáson, nagyon jó a hangulat, sokat nevetnek.
Ezt mi is megtapasztaltuk…
ÉR.