quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Promenad.hu archívum

Ki profitál többet: a gyerek vagy a pedagógus?

2015. október 07.


Ugyan maga a program befejezéséhez érkezett, de a gyakorlatok, amelyeket a foglalkozásokon elsajátítottak a gyerekeke, a tanárok segítségével, tovább vihetőek a tanórákra is. Ami pedig még fontosabb, azokon kívül is hasznosítható.

A foglalkozásokat egy ötfős team állítja össze, vezényli le: Kakuk Tünde, Pintér Erika, Rostás Istvánné, Konczosné Nagynémedi Gabriella és Vargané Dezső Zsuzsanna, akik aztán a tapasztalatokat megosztják az egész tanári közösséggel.

– Sokat profitálnak ebből a gyerekek az előadói tehetségük fejlesztésében, és a pozitív változás már most megfigyelhető a diákokon – fogalmazott Forrainé Kószó Györgyi igazgatóné.

A szerdai foglalkozáson egy rövid ráhangolódást követően, csupa olyan feladat következett, ami a zenéhez kapcsolódik. A gyerekeknek elsőként meg kellett fogalmazniuk, nekik mit jelent a zene. Sokan említették a boldogságot, örömet, de volt olyan, akinek a táncot, egy-egy hangszert vagy éppen álmokat jelentett. Majd hangszerismereti feladat következett, ami után egy kis szimfonikus zenekart is megjelenítettek közösen. A szövegértelmezés és a mozgásos feladatok, játékok sem maradhattak el.

Nagy Lidit megkérdeztük, hogyan tudja hasznosítani az itt szerzett tapasztalatait. A kislány elmondta, hogy több színkörnek is a tagja, így az improvizációs technikákat ott kifejezetten jól tudja mozgósítani. Mindig örömmel vesz részt egy-egy foglalkozáson, nagyon jó a hangulat, sokat nevetnek.

Ezt mi is megtapasztaltuk…

ÉR.