quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Promenad.hu archívum

Hiányban szenvednek a vállalkozók?

2015. szeptember 16.


Szentesen, apró ötletből indult ki a Szentesi Üzleti Klub. Az egyszemélyes ötletből egy hónap alatt köz és privát szférában akkora támogatás kerekedett, melyet Szeged nagy szövetségei vagy a főváros vállalkozói klubjai is megirigyelnék – mondja,a rendezvények világában igen tapasztalt Szűcs György, a Szentesi Vállalkozói Klub ötletgazdája és vezetője.

Első körben a Szentesi Önkormányzat mondott áment a klubra, és támogatta – nem csak szóban, tettben is – az eseményt. Majd Napokon belül csatlakozott hozzá a Dózsa Ház, aki a helyszínt biztosítja, illetve amilyen hamar csak tudott nagy szervezetként, a Magyar Kereskedelmi Iparkamara és a Vállalkozók Országos Szövetsége is bele tette minden erejét, amit lehetőségeihez mérten el lehetett képzelni.

A klub teljesen ingyenes, és vállalkozói „kártyától” mentesen látogatható lesz. Havonta tartják a szentesi Dózsa Házban a találkozókat. Melyet Facebook eseményben, plakátokon, és a fentebb említett közreműködő szervezeteken keresztül hírlevelekben és vállalkozói portálokon juttatják el a megfelelő célközönséghez a hírt. Mint a vállalkozók világában nem meglepő dolog, komoly marketing stratégia áll a szervezés mögött. Ezzel is már egy példát mutatva a vállalkozóknak, hogy ha egy eseményt így be lehet reklámozni, akkor a vállalkozók tanulhatnak a klub előadásaiból, beszélgetéseiből mindennapi üzletvitelükhöz.

Cél nem feltétlen a hatalmas tömeg, hanem egy 15-30 fős gazdasági érdeklődésű kör kialakítása. Hosszabb távon pedig gazdasági konferenciák szervezése eme gyönyörű városba, hogy nem csak a sport, a kultúra és a gyönyörű helyszínek, hanem a gazdasági élet aktivitása is szerepelhessen büszkeségeink között.

Forrás:

Szűcs György