quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 06. 29. vasárnap
  -  Péter, Pál
Makó

Dobsa Kolett nyerte a makói angol szépkiejtési versenyt

2015. március 23.


Gajáta Fanni – Makó

Angol szépkiejtési versenyt rendeztek a makói József Attila Gimnáziumban a térségi 7-8. osztályos tanulók számára. Marosváriné Deák Zsuzsanna, a gimnázium angol szakos tanára elmondta: a versenyt általában január-február környékén rendezik, de idén ez eltolódott a diákok betegségei miatt.

–  A versenyen a kiejtést nézték, nem a nyelvtani tudást, így azok a tanulók, akik kicsit gyengébbek a nyelvtanban, de a kiejtésükkel nincs probléma, nyugodtan jelentkezhettek – tette hozzá a tanárnő.

A 3 tagú zsűri a bartókos Dobsa Kolettet tartotta a legjobbnak, a második helyezett díját a JAG-os Szabó Aliz kapta, míg a harmadik helyezettnek járó ajándékcsomagot a bartókos Busa Judit vehette át.

Délután Jilly Viktor tartott bemutató órát általános és középiskolás angol szakos tanároknak, melyen a gimnázium 22 diákja is részt vehetett. Magyarország legismertebb tanára nagyon megdicsérte a tanulókat és elmondta, sok csoporttal találkozott, de közülük a JAG-os diákok magasan a legjobbak voltak.

Jilly a bemutató óráján végig angolul beszélt, gitározott és megénekeltette a tanárokat is.

Jilly Viktor gitárral a kezében.

– Számomra az a legfontosabb, hogy a gyerekek jól érezzék magukat az óráimon és szeressük egymást.  Tudom, hogy ez egy kicsit mézes-mázosan hangzik, de ezt tartom messze a legfontosabbnak. Ez nem egy módszer, ez hozzáállás. Az óráimon szeretem, ha a diákok aktívak. Evvel az a célom, hogy minél többet használják a célnyelvet, itt például az angolt – mondta hírportálunk Jilly Viktor. Hozzátette: – Régen volt egy szöveg, amelyet el kellett olvasni, lefordítani. A nyelvtani szabályokat meg kellett tanulni, a szókincseket bemagoltatták. Az új módszertan olyan helyzetbe hozzá a diákokat, hogy kimondják amire gondolnak, vagy amiről olvastak. Azaz a saját szavukkal mondják el, miről is szólt az olvasott szöveg.