quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 06. 23. hétfő
  -  Zoltán
Makó

Tanárokat is tanítanak az Almási suliban

2014. november 15.


A Makói Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola is sikeresen pályázott a Mentoráló intézmény cím elnyerésére. Az intézmény Almási tagintézménye a jövőben módszertani központként segítheti a többi állami iskolát a már bevált gyakorlatuk átvételében és alkalmazásában. A napokban rendezett budapesti ünnepségen Pölöskei Gáborné köznevelési intézményrendszer fejlesztéséért felelős helyettes államtitkár gratulált a nyertes iskoláknak, s beszédében kiemelte: szeretnék, ha nemcsak a mentoráló iskolák nyitnák meg a kapuikat, hanem minél több iskola érdeklődne az új módszerek iránt, hogy az innovatív információk nagyon gyorsan eljussanak a pedagógusokhoz. “Tanár nélkül nem működik az iskola, innovatív tanár nélkül pedig különösen nem”.

Hanesz József, a KLIK megbízott elnöke beszédében hangsúlyozta, az érintett 299 iskola példát mutatott, hogy milyen utat kell járniuk az intézményeknek, illetve arra biztatta a többi iskolát, hogy gyűjtsék folyamatosan a jó technikákat.

Az Almási tagintézményben már két alkalommal rendeztek a projekt keretében műhelymunkát Kréz Tibor vezetésével.
A bemutató foglalkozás, majd az azt követő műhelymunka lehetőséget adott a környező iskolák pedagógusai számára, hogy megismerkedjenek a szavazórendszer oktatásban való használatával.

Az érdeklődő pedagógusok megtekinthették a szavazórendszer használatát a gyakorlatban is. A feladatsor kérdéseire a gyerekek a SMART Response szoftver, a SMART Response interaktív feleltető- és szavazórendszer és az aktívtábla segítségével adtak válaszokat. Az eredményeket kiértékelték, megbeszélték, majd egy konzultáció során szóba került a további felhasználás néhány kérdése. A kollégák is kézbe foghatták, kipróbálhatták az eszközt, azaz a SMART Response interaktív feleltető- és szavazórendszerrel adhattak választ. Megismerhették a létrehozható feladat-típusokat, a szavazórendszer előnyeit, lehetőségeit, korlátait. A tagintézményben minden hónapban további műhelymunkákra is várják az érdeklődő pedagógusokat.